شناسهٔ خبر: 13232 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رحيم پور ازغدی: در مورد مسائل خانواده باید قاضی تخصصی وجود داشته باشد

حسن رحیم پور ازغدیˈ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دو جریان متحجر و لائیک در هدفی مشترک و در سایه تمدن سازی دروغین خود به دنبال حذف دین از عرصه جامعه هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از ایرنا؛ رحیم پور ازغدی روز گذشته در همایش نقش حوزه در تمدن سازی اسلامی در شیراز گفت: بی تردید اگر حوزه های علمیه در بحث تمدن سازی اسلامی ورود پیدا نکنند، بیگانگان و دشمنان علما و مجاهدان دینی اقدام به تمدن سازی با اهداف خاص خود خواهند کرد.

وی با اشاره به این مطلب که جامعه منتظر نمی ماند و دیگران دارند برای ما نظام سازی و تمدن سازی می کنند، اظهار داشت: اگر دقت کنیم اکنون در هر خانه ، تلفن همراه یا دستگاهی وجود دارد که کودکان ما در آن ، آخرین فیلم ها و مطالب را می بییند و این به معنای آن است که از آن سوی دنیا دارند سبک زندگی ما را تغییر می دهند.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: بسیاری از کارهای فرهنگی بر زمین مانده و این در حالیست که از آن سو دشمن نیز در تمام زمینه ها فعال شده و با شدت و حدت کار می کند .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: برای موفقیت در مصاف فرهنگی پیش رو با دشمن باید با همان دقتی که راجع به طهارت و نجاست بحث می کنیم در حوزه خانواده، قضا، سینما و رسانه بحث و بررسی کنیم تا به عنوان مثال در مساله ای مانند نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل(ع) در فیلم، تکلیف خود را بدانیم.

رحیم پور افزود: ما امروز به دادگاه های تخصصی نیاز داریم و در مورد مسائل خانواده، امور جنسی، رسانه و اقتصاد باید قاضی تخصصی وجود داشته باشد تا کارها بخوبی به سرانجام برسد.

نظر شما