شناسهٔ خبر: 13307 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فروش بلیط کنسرت‎های غیر قانونی

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور با اشاره به اینکه هیچ آژانسی حق تبلیغ خدمات مغایر با قوانین کشور را ندارد گفت: فروش بلیط کنسرت‎های غیرقانونی جز کار ما نیست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ محمد حسن کرمانی افزود: دفاتری که مجوز از سازمان میراث فرهنگی دارند دارای حوزه فعالیت مشخص هستند، این دفاتر باید از نظر قانونی و تخصصی براساس تعریفی که در قانون آمده عمل کنند و خروج از این تعاریفی که در قوانین آمده تخلف محسوب می شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور ادامه داد: هیچ یک از دفاتر ما مجاز به فروش بلیط کنسرت های غیرمجاز و تبلیغ اموری که خلاف قانون است نیستند، اگر مواردی از این دست اتفاق بیفتد خلاف مقررات است و با متخلفان برخورد می شود.

کرمانی تصریح کرد: وظایف و محدوده فعالیت های آژانس ها مکانیزم قانونی مشخصی دارد، در دفاتر آژانس ها بلیط قطار، هواپیما، رزرو هتل و بلیط کنسرت هایی که براساس مقررات کشور باشد به فروش می رسد و هیچ آژانسی حق فروش و تبلیغ خدمات مغایر با قوانین کشور را ندارد.

وی یادآور شد: فروش بلیط کنسرت های غیرقانونی و برخی اقلام دیگر که با موازین کشور ما همخوانی ندارد جزو کار ما نبوده و به طور کلی غیرقانونی است.

نظر شما