شناسهٔ خبر: 13386 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنجشنبه آخرین مهلت ویرایش کارت کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور سراسری سال 93 گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 اسفندماه فرصت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال ۹۳ برای مشاهده اطلاعات ثبت نامی حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه فرصت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده تحت هیچ شرایطی امکان تغییر در مندرجات به ویژه تغییر در گروه آزمایشی، جنس، شهرستان یا محل برگزاری آزمون، زبان خارجی مقدور نیست. همچنین پس از صدور کارت آزمون به هیچ عنوان تقاضایی برای تغییر امکان پذیر نیست.

توکلی اظهار داشت: ۱۱۴ هزار و ۲۵۳ داوطلب آزمون سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از کنترل کارت خود، مورد را مواردی را اصلاح کرده اند.

وی اضافه کرد: آندسته از داوطلبانی که به هر دلیل تاکنون در آزمون سراسری ۹۳ ثبت نام نکرده اند می توانند برای ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه به سایت مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تا امروز تعداد ۱۲۸ هزار و ۴۰۱ داوطلب در مرحله دوم نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند که با توجه به آمار ۸۹۷ هزار و ۵۰۸ داوطلبی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند و آمار جدید مرحله دوم در مجموع تا امروز یک میلیون و ۲۵ هزار و ۹۰۹ نر در آزمون سراسری سال ۹۳ ثبت نام کردند.

نظر شما