شناسهٔ خبر: 13458 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتخار فرهاد رهبر به دانشگاه تهرانی بودن

رئیس سابق دانشگاه تهران گفت: افتخار دانشگاه تهران در دولت روحانی این است که تعداد قابل توجهی از اعضای کابینه اعضای هیأت علمی این دانشگاه هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ فرهاد رهبر دیروز در مراسم تودیع خود گفت: تلاشی که در دانشگاه  تهران طی این سالها صورت گرفت نتیجه یک کار تیمی و گروهی با همکاری کارکنان، دانشجویان و استادان این دانشگاه بود که در دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور انجام شد و این دانشگاه در حوزه آموزشی و پژوهشی ارتقا یافت و امروز این امانت به دست برادر دیگری سپرده می شود.

وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که این توفیق را داشته ام در این مدت به عنوان خادم در کنار استادان و دانشجویان حضور داشته باشم و هر چه کردم برای رضای خدا و مردم بوده است و اگر هم در این مدت قصور و کوتاهی از من سر زده، امیدوارم همه بر من ببخشند.

رئیس سابق دانشگاه تهران تشکر دیگری از وزیر علوم کرد و گفت: از وزیر علوم به خاطر اینکه این بار مسئولیت را از دوش من برداشت تا در سنگر دیگری خدمتگزار باشم، تشکر می کنم.

وی به یک افتخار دانشگاه تهران در دولت روحانی اشاره کرد و افزود: افتخار دانشگاه تهران در دولت روحانی این است که تعداد قابل توجهی از اعضای کابینه و قوه مجریه از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران هستند و برای اولین بار از زمان انقلاب یک دانشگاه تهرانی در سطح آموزش عالی کشور قرار گرفته است.

فرهادرهبر خطاب به فرجی دانا اظهار داشت: تمام کسانی که در دانشگاه تهران با من همکاری کرده اند از جمله کارکنان، دانشجویان و استادان این حس را پیدا کرده اند که دست در دست هم باید برای ارتقای سطح ملی دانشگاه کمک کرد.

وی در ادامه گفت: این آمادگی را دارم که بتوانیم هر آنچه در توان داریم در خدمت مردم قرار دهیم و بار دیگر از همه استادان، کارکنان و دانشجویان تشکر می کنم که با من در دانشگاه تهران صمیمانه همکاری کرده اند تا این دانشگاه را از گذر برخی حاشیه ها به راحتی بگذرانیم.

رئیس سابق دانشگاه تهران به محمد حسین امید سرپرست فعلی این دانشگاه تبریک گفت و درباره وی تاکید کرد: امید فردی متدین و انتخابی شایسته برای دانشگاه تهران است.

رهبر در پایان از نماینده رهبری در دانشگاه تهران و معاونان این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: افتخار من این است که ما یک دانشگاه تهرانی هستیم.

نظر شما