شناسهٔ خبر: 13559 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همسر ناصر حجازی از مستند شوهر مرحومش چه می‌گوید؟

بهناز شفیعی همسر زنده یاد ناصر حجازی از پایان فیلمبرداری یک فیلم مستند درباره این اسطوره فوتبالی خبر داد و به انجام گفتگوهایی با خانواده و هم‌بازی‌های قدیمی حجازی در این فیلم اشاره کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ بهناز شفیعی همسر زنده‌‌یاد ناصر حجازی  گفت: امید محمدنژاد کارگردان فیلم مستندی درباره همسرم پس از مصاحبه با خانواده ناصر حجازی، سراغ دوستان و همبازی‌های ناصر رفت. پس از گپ و گفت با پیشکسوتان تیم استقلال بخش عمده ای از فیلمبرداری این مستند به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این مستند با فیلم دیگری که از چند سال پیش به موضوع ناصر حجازی در دست ساخت است تفاوت دارد، بیان کرد: تنها گفتگو با علی کریمی و فرهاد مجیدی باقی مانده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده این فیلم به زودی به مرحله تدوین خواهد رسید.

همسر زنده‌‌یاد ناصر حجازی در پاسخ به این پرسش که از همدوره‌ای‌های ناصر حجازی با چه کسانی صحبت شده است؟ عنوان کرد: علی جباری و مهدی حاج‌محمد از جمله پیشکسوتان فوتبال ایران و تیم استقلال هستند که درباره ناصر حجازی صحبت کرده‌اند.

شفیعی همچنین با اشاره به گفتگوی انجام شده با خانواده حجازی در این مستند گفت: موضوع صحبت با خانواده درباره فوتبال و زندگی حرفه‌ای ناصر نبود بلکه من، آتیلا و آتوسا حجازی درباره زندگی خانوادگی خود و حضور ناصر در کانون خانواده سخن گفتیم. رفتار، منش و علاقمندی ها و خاطرات ناصر حجازی از جمله سرفصل های گفتگو در این فیلم مستند بود.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که این فیلم مستند در مراسم سالگرد درگذشت ناصر حجازی پخش می شود، توضیح داد: این فیلم مستند در مراسم سالگرد درگذشت ناصر حجازی در خردادماه نمایش داده خواهد شد. البته این فیلم، آن مستند اصلی که قرارست درباره زندگی حجازی ساخته شود، نیست بلکه روایت این فیلم حوادث بعد از مرگ حجازی را بررسی می کند و به این سئوال پاسخ می دهد که چه اتفاقی افتاد که ناصر به یک اسطوره تبدیل شد.

نظر شما