شناسهٔ خبر: 13760 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پژوهش باید نافع مردم باشد نه مختص ارتقای جایگاه علمی

رییس دانشگاه پیام‌نور در مراسم انتصاب چهار تن از مدیران دانشگاه گفت: رشد، بالندگی و ارتقای دانشگاه پیام نور مهم‎ترین هدف است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ دکتر فراهانی گفت: هر فردی که به عنوان مدیر منصوب می‌شود دارای سلایق و ایده های فردی است که می تواند بسترهای رشد و ارتقای حوزه تحت سرپرستی خود را به نحوی شایسته فراهم کند.

وی افزود: طبیعتا جابجایی و تغییر مناصب نیز به دلیل بکارگیری ایده های نو در یک حوزه موجب ارتقا و پیشرفت بیشتر می شود و آنچه مهم است تنها ارتقا و رشد دانشگاه در راستای اعتلای نظام ، اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید است.

به گفته رییس دانشگاه پیام نور، در انتصاب مدیران همواره سعی بر این است از عزیزانی دعوت شود که تجربه و اشراف بیشتری به حوزه مورد نظر داشته باشند اگرچه تمامی مدیرانی که منصوب می شوند باید از تجربه گذشتگان در مدیریت اثربخش تر بهره مند شوند .

وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور هم اکنون با داشتن بیش از ۳۷۰۰ عضو علمی می تواند از لحاظ جایگاه علمی و پژوهشی در سطحی بسیار بالاتر از سطح فعلی قرار گیرد، اظهار داشت: در اساسنامه دانشگاه پیام نور جایگاه پژوهشی دانشگاه پیام نور هم شان و هم سطح دیگر دانشگاه ها تعریف شده است و وظیفه مدیران، ارتقا و تعالی دانشگاه برای دستیابی به جایگاه مورد انتظار است.

 

وی اظهار داشت: پژوهش در دانشگاه پیام نور باید به گونه ای تعریف شود که طبق بیانات رئیس جمهور، نافع مردم باشد نه اینکه فقط مختص به ارتقای جایگاه علمی استاد شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان سال جدید را به تمامی کارکنان دانشگاه پیام نور تبریک گفت و سالی خوش و توام با سرافرازی را برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور آرزو کرد.

فراهانی در این مراسم دکتر محمد آریامنش را به سمت سرپرست معاونت حقوقی ، مجلس و هماهنگی استانها، دکتر یگانه موسوی جهرمی را به سمت سرپرست دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت ، دکتر مهدی آقاپور بیشک را به سمت سرپرست دفتر امور مجلس و دکتر محمد امینی را به سمت مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر جلالیان معاون پیشین حقوقی ، مجلس وهماهنگی استانها ، دکتر فکری مدیرکل پیشین دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت و دکتر نجار مدیریت پیشین دفتر امور مجلس قدردانی کرد.

نظر شما