شناسهٔ خبر: 13773 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چهره متفاوت گوهرخیراندیش و بهرام رادان در آتش بس 2+ تصاویر

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان رسیده و مستانه مهاجر مونتاژ آن را آغاز کرده است. صداگذار و آهنگساز این فیلم سینمایی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از عصر ایران؛ محمد نیک بین ادامه داد: متاسفانه نوبت اکران نوروزی را برای نمایش این فیلم سینمایی از دست دادیم، البته هنوز تماسی با دوستان برقرار نکرده‌ایم که بدانیم شانس بعدی ما برای اکران این فیلم سینمایی چه زمانی است. متاسفانه در سال آینده به دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال، ماه مبارک رمضان و برگزاری زودهنگام امتحانات، زمان بسیار کمی را برای اکران مناسب فیلم ها پیش رو داریم به همین دلیل باید ببینیم کدام یک از اکران های طول سال برای ما مناسب خواهد بود.

در خط داستانی «آتش بس 2» آمده است: یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند پس از سالها، مشاور خانواده خود را بطور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می ‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور به سر می ‌برد، مرور می‌ کنند.

در این فیلم سینمایی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری، رایان جواهریان حضور دارند.

آتش بس 2

آتش بس 2

 

نظر شما