شناسهٔ خبر: 13990 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمالا اکران «با دیگران» تغییر می‌کند

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به استقبال بسیار زیاد مخاطبان فراتر از پیش‌بینی‌ها از فیلم‌های اکران نوروزی از احتمال تغییر «با دیگران» در اولین جلسه شورای صنفی نمایش خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛  غلامرضا فرجی گفت: اولین جلسه شورای صنفی نمایش روز دوشنبه 18 فروردین برگزار می‌شود که چندین دستور جلسه خواهیم داشت که یکی از آنها بررسی فیلم‌های متقاضی اکران دوم نوروز است.

وی  افزود: از مجموع 5 فیلم اکران نوروزی 4 فیلم به فروش میلیاردی دست یافتند که به خصوص این میزان فروش در شهرستان‌ها فراتر از تصور ما بود اما هنوز هیچ قراردادی برای اکران دوم نوروز بسته  نشده است و منتظر اعلام پخش کنندگان و سرگروه‌ها برای معرفی فیلم‌های خود هستیم.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در خصوص انتقاد به قرار گرفتن «بادیگران»در بین فیلم‌های نوروزی با توجه به میزان فروش «بادیگران» گفت: ما 8 فیلم را برای اکران اعلام کردیم که از میان آنها تنها «بادیگران» با سرگروهی فرهنگ به توافق رسید و باید در اولین جلسه شورای صنفی میزان فروش این فیلم را بررسی کنیم که اگر پایین بود فیلم جدیدی را جایگزین کنیم.

فرجی خاطرنشان کرد: در هر صورت برای جایگزینی فیلم جدید باید سرگروه فیلم جدیدش را به ما اعلام کند اما با توجه به میزان فروش بسیار بالای 4 فیلم دیگر پیش‌بینی ما این است که 4 فیلم دیگر (معراجی‌ها، طبقه حساس، خط ویژه و چ) بتوانند تا 10 هفته روی پرده سینماها باقی بمانند.

نظر شما