شناسهٔ خبر: 14044 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل کمیته ساماندهی شهریه دانشگاه‎های غیرانتفاعی

معاون آموزشی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری اعلام کرد: کمیته تعیین شهریه دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی تا اردیبهشت ماه به صورت قطعی شهریه این دانشگاه‌ها را تعیین تکلیف کرده و در دفترچه آزمون سراسری درج می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ جعفر میلی منفرد در خصوص تعیین و تکلیف شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی گفت: کمیته‌ای در وزارتخانه برای اصلاح اساسنامه و تعیین شهریه موسسات و دانشگاه‌های غیر انتفاعی تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته درخصوص شهریه دانشگاه غیرانتفاعی و غیر دولتی کار کارشناسی انجام می‌دهد و تا اردیبهشت ماه به صورت قطعی آن را مشخص می کند تا در دفترچه آزمون سراسری درج شود.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره اینکه آیا این کمیته شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی غیر دولتی را افزایش خواهد داد یا خیر تصریح کرد: این مساله را باید کمیته کارشناسی مشخص کند چرا که بحث حساسی است و به عواملی مانند مجموعه دانشجویانی که در این دانشگاه ها شرکت می کنند، مسایل مالی که با آن مواجه هستند، وضعیت مالی که دارند و وضعیت مالی خود دانشگاه‌های غیر انتفاعی غیردولتی، بستگی دارد بنابراین اجازه دهید اردیبهشت ماه کار کارشناسی انجام و اعلام شود.

به گزارش مهر، معاون آموزشی وزارت علوم پیش از این اعلام کرده بود در مورد شهریه دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی مشکلاتی داریم و باید آزادسازی شهریه‌ها، رتبه بندی کردن آنها و حتی چند دسته کردن شهریه‌ها در نظر گرفته شود.

نظر شما