شناسهٔ خبر: 14052 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کاکایی: پوستر جشنواره هشتم شعر این هفته رونمایی می‌شود

عبدالجبار کاکایی، دبیر جشنواره هشتم شعر گفت: جشنواره شعر تا پایان هفته جاری نخستین نشست مطبوعاتی خود را خواهد داشت و در این نشست از پوستر جشنواره نیز رونمایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ کاکایی درباره این موضوع توضیح داد: تاکنون حدود ۴۰۰ شاعر آثارشان را به جشنواره ارسال کرده‌اند که این آثار در قسمت نمایش آثار در سایت جشنواره هشتم شعر عرضه شده است. 
وی افزود: کمیته علمی برای تعیین گروه‌های داوری در چهار بخش شعر سنتی، شعر آزاد، شعر کودک و نوجوان و شعر محاوره امروز، ۱۷ فروردین تشکیل جلسه می‌دهد. در حوزه شعر اقلیمی(بومی) نیز از وزارت ارشاد استان‌های مربوطه درخواست خواهیم کرد که داوری‌ها در همان مناطق انجام شود. 
شاعر مجموعه شعر «حبس سکوت» ادامه داد: تاریخ پایان مهلت ارسال آثار ۲۰ فروردین تعیین شده و تمدید آن منوط به تصمیم کمیته علمی است اما توصیه می‌کنم در فرصت باقی مانده، شاعران آثارشان را از طریق پست الکترونیک www.fpoem@farhang.gov.ir در سایت www.fpoem.ir ارسال کنند. 
شاعر مجموعه شعر «با تو این ترانه‌ها شنیدنی‌ست» اضافه کرد: چون یکی از بخش‌های رقابتی ما بخش کتاب است، شاعران می‌توانند دو جلد از آثار چاپ شده‌شان را که مربوط به سال‌های ۹۰ تا ۹۲ است به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره ۷، طبقه ۶، کدپستی ۱۵۸۹۷۴۳۱۱۱ ارسال کنند. 
کاکایی توضیح داد: از صبح دیروز موج ارسال آثار و شرکت در جشنواره زیاد شده است و به طور میانگین هر دقیقه یک ایمیل دریافت می‌کنیم. 
این شاعر یادآور شد: در چند روز گذشته یکی از خوانندگان هتاک آن سوی آب در گفت‌وگویی که با رادیو آمریکا داشت از این‌که دعوت از یدالله رویایی برای حضور در جشنواره هشتم شعر به هم خورده ابراز خشنودی کرد. در موضوع دعوت از رویایی همین را می‌توانم بگویم که برخی از سایت‌های خبری آب به آسیاب دشمن ریختند و بازی خوردند.

نظر شما