شناسهٔ خبر: 14082 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«قومس» با 7 عنوان کتاب سیاسی به نمایشگاه بیست‌وهفتم می‌آید

مدیر روابط عمومی و مسوول فروش انتشارات قومس از ارایه 150 عنوان کتاب در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: 7 عنوان از کتاب‌های چاپ نخست این انتشارات در حوزه علوم سیاسی است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ مهدی عباسی از عرضه ۷ عنوان کتاب جدید در حوزه علوم سیاسی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: کتاب‌های «درآمدی در اقتصاد سیاسی بین‌المللی» تالیف «دیوید بالام» و «مایکل وست» با ترجمه احمد ساعی و عبدالمجید سیفی، «درآمدی بر علم سیاست» نوشته «مایکل جی. راسکین» و دیگران با ترجمه علی اردستانی و «روانشناسی سیاسی» نوشته «دیوید پاتریک هاوتن» دانشیار علوم سیاسی در دانشگاه مرکزی فلوریدا و برگردان علی‌اشرف نظری و شهرزاد مفتوح از کتاب‌های چاپ نخست این انتشارات هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند. 
وی ادامه داد: «بنیادهای نظری علم سیاست» تالیف علی اردستانی، «انرژی و امنیت: سیاست خارجی آمریکا در حوزه انرژی» تالیف فریدون برکشلی، «امنیت ملی، منافع ملی» نوشته جعفر قامت و «ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی اقتصادی و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران» به قلم فریدون برکشلی از دیگر کتاب‌های چاپ نخست انتشارات قومس هستند که در نمایشگاه کتاب در دسترس مخاطبان قرار دارد.
عباسی با بیان این‌که ۱۵۰ عنوان کتاب از سوی این انتشارات قرار است در نمایشگاه کتاب ارایه شود، گفت: مجموع کتاب‌های بازچاپی این انتشارات حدود ۵۰ عنوان کتاب بوده است، همچنین شمارگان کتاب‌های چاپ نخست این انتشارات یک‌هزار نسخه بوده که در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته ‌است. 
مدیر روابط عمومی انتشارات قومس ادامه داد: کتاب‌های مربوط به منابع درسی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل از آثار پرفروش سال گذشته بوده‌اند که از این میان می‌توان به کتاب‌های «مسایل جهان سوم» (احمد ساعی و سعید میرترابی)، «روابط خارجی ایران»(علیرضا ازغندی)، «تاریخ دیپلماسی و روابط بین‌الملل» (احمد نقیب‌زاده)، «ارتش و سیاست» (علیرضا ازغندی)، «شناخت ماهیت و عملکرد امپریالیسم»(همایون الهی) و «تئوری‌های انقلاب» (آلوین استانفورد کوهن) با ترجمه علیرضا طیب اشاره کرد.
بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما