شناسهٔ خبر: 14084 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‎نام ترم بهار درس‎گفتارهای مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

ثبت‎نام ترم بهار درس‎گفتار موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران آغاز شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران؛ موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران هم‎چون سالیان گذشته ترم بهار ۱۳۹۳ درس‎گفتارهای آزاد را برگزار می‎کند. علاقه‎مندان جهت شرکت در این دوره‎ها از طریق پایگاه اطلاع‎رسانی موسسه ثبت‎نام کرده و از آموزش موسسه کارت ورود به موسسه را دریافت کنند.

علاقه مندان جهت ثبت نام کلاس های آزاد موسسه اینجا را کلیک کنند.

نکات حائز اهمیت در ثبت نام کلاس ها:

۱. مرحله اول: عضویت در انجمن دانش پژوهان: علاقه مندان جهت ثبت نام در کلاس ها الزامی است که ابتدا عضو انجمن دانش پژوهان موسسه شده و عکس خود را با توجه به شرایط گفته شده در صفحه ثبت نام دانش پژوه آپلود کرده. جهت ورود به صفحه ثبت نام دانش پژوه اینجا را کلیک کنید.

تذکر: افرادی که در ترم های قبل عضو انجمن دانش پژوهان شده اند، لازم به عضویت و آپلود مجدد ندارند.

۲. مرحله دوم: ثبت نام در دوره های آموزشی: پس از عضویت در انجمن دانش پژوهان و آپلود عکس به صفحه ثبت نام کلاس ها رفته و دروس مد نظر خود را انتخاب کنید (اینجا را کلیک کنید)

۳. دانش پژوهان هر تعداد درسی که علاقه مند هستد، ابتدا انتخاب کرده و سپس تأیید نهایی را از طریق کلیک بر روی گزینه «ثبت نام دوره های انتخاب شده» انجام داده و منتظر باشید که سایت اعلام کند که ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.

۴. مرحله سوم: پرداخت هزینه: دانش پژوهان از طریق دستگاه کارت خوان که در انتظامات موسسه است، هزینه دروس را پرداخت کرده و سپس همراه با فیش پرداختی به اداره کلاس های آزاد موسسه (معاونت پژوهش و تحصیلات تکمیلی) رفته و پس از تأیید نهایی ، کارت شما صادر می شود.

نظر شما