شناسهٔ خبر: 14282 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خسروی دوباره معاون پژوهشی کتابخانه ملی شد

فریبرز خسروی که در اواسط دهه 80 معاون پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی بود، دوباره به این سمت منصوب شد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از مهر؛ طی نشستی كه روز گذشته در محل سالن كنفرانس حوزه ریاست سازمان اسناد و كتابخانه ملی برگزار شد، فریبرز خسروی به عنوان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و فناوری این سازمان انتخاب شد.

در این نشست كه با حضور معاونان، مشاوران و برخی مدیران سازمان برگزار شد، ابتدا رضا صالحی امیری با اشاره به اهمیت سه بخش عمده این معاونت گفت: در حوزه فناوری نیازمند تغییرات اساسی و استفاده از ظرفیت‌های دیجیتال سازمان هستیم تا بتوانیم روند تعاملات میان سازمان و مخاطبان آن را به صورت پیشرفته درآوریم. در حوزه برنامه‌ریزی نیز باید رویكردی كیفی را مد نظر قرار دهیم و نظام استراتژیك سازمان را با ایجاد تغییراتی بهبود بخشیم.

صالحی در ادامه با اشاره به اهمیت بحث پژوهش در سازمان تاکید كرد: باید پژوهشكده سازمان به سمت پژوهشگاه حركت كند و خروجی آن نیز مشخص باشد.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در پایان ابراز امیدواری كرد: تا پایان سال كارنامه درخشانی را از پژوهش سازمان به دست آوریم.

در ادامه این مراسم فریبرز خسروی معاون جدید پژوهش، برنامه‌ریزی و فناوری سازمان به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و ابراز امیدواری كرد: در افق پیش روی، سازمان اسناد و كتابخانه ملی در عرصه پژوهش به نقطه مطلوب برسد.

وی همچنین گفت: در سازمان اسناد و كتابخانه ملی رویكردها باید ملی باشد و با بخشی‌نگری و اختلاف سلیقه امور جاری به پیش نخواهد رفت.

خسروی تصریح كرد: اگر اختلاف سلیقه ای هم وجود دارد میبایست وضعیت را به صورت متعادل در آوریم و با هم باید هماهنگ باشیم.

پیش از این مهندس واقف‌زاده به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری سازمان اسناد و كتابخانه ملی به مدت دو سال مشغول به خدمت بود.

در بخشی از حكم انتصاب دكتر خسروی كه توسط سید رضا صالحی امیری صادر شده آمده است: با عنایت به تجربه، تخصص و تعهد، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و فناوری منصوب می‌نمایم. امید است با اتكال به خداوند در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید با تلاش وافر و به‌كارگیری همه بضاعت سازمانی و ایجاد تعامل با سایر سازمان‌ها و مراكز پژوهشی، موجبات غنا، رشد و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در سازمان را فراهم آورید.

نظر شما