شناسهٔ خبر: 14359 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شاگردان و علاقه‎مندان آیت‎الله آقامجتبی‎تهرانی در فرهنگسرای سرو گرد هم می‎آیند

نرم افزار چند رسانه‎ای «کوثر» شامل بیانات عالم عامل، حضرت آیت الله آقامجتبی تهرانی (ره) پیرامون شناخت، عظمت، جلالت و ویژگی های حضرت فاطمه(س) که توسط موسسه مصابیح‎الهدی تولید شده در فرهنگسرای سرو رونمایی می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مهدی محمدی، مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه شش و رییس فرهنگسرای سرو با بیان این مطلب گفت: این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین تهرانی، فرزند آیت الله العظمی آقا مجتبی تهرانی و دکتر محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه افزود: از آن جا که آغاز سال جدید با ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) همزمان شد و از طرفی به ایام ولادت باسعادت این بانوی مکرمه اسلام نزدیک می شویم ، بر آن شدیم تا نرم افزار چند رسانه ای"کوثر" که مجموعه ای است از بیانات عالم عامل، حضرت آیت الله آقامجتبی تهرانی (ره) پیرامون شناخت، عظمت، جلالت و ویژگیهای حضرت فاطمه(س) را در فرهنگ سرای سرو رونمایی کنیم.
 
محمدی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای تحقق راهبردهای فرهنگی شهرداری تهران در سال پیش رو گفت: این برنامه در راستای تعمیق "هویت دینی" و با هدف تبیین و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، معرفی هرچه بیشتر علمای دین و معرفی و حمایت از محصولات فرهنگی، مذهبی در بخش رسانه های دیجیتال برگزار می شود.
 
محمدی در پایان گفت: آیین رونمایی از این نرم افزار روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، ساعت ۱۷:۳۰ با حضور جمعی از روحانیون، مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فعالان فرهنگی، هنری شهر و شهروندان منطقه در سالن اجتماعات فرهنگ سرای سرو برگزار می شود.
 
علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر، بعد از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۶۲۷۵ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی فرهنگ سرای سرو به نشانی sarv.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما