شناسهٔ خبر: 14369 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خواسته هنرمندانه از وزیر ارشاد

دو تن از هنرمندان معاصر در بازدید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر ایران خواستار اختصاص جایگاهی ویژه درمناطق تجاری و بوستان ها برای معرفی آثار هنری شدند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ این دو هنرمند نامی معاصر در حاشیه برگزاری نمایشگاه آثار خود در موزه هنرهای معاصر ایران ، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه، خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولان از هنرمندان شدند.

ˈایرج اسکندریˈ گفت: بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی برگزاری این گونه نمایشگاه ها برای نخستین بار است که اتفاق می افتد و جای تقدیر دارد.

وی افزود: کارهای ما سال ها در انبار بوده ولی بالاخره این کارها گرد هم آورده شد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد کتابی را از کارهای ما به چاپ برساند

ˈکاظم چلیپاˈ نیز در ادامه دیدار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر در جمع خبرنگاران گفت : موزه هنرهای معاصر باید جایگاه خود را داشته باشد و این مسئله اهمیت زیادی برای هنرمندان دارد .

وی تاکید کرد : یکی از مسایلی که در هنرهای تجسمی اهمیت فراوانی دارد همکاری شهرداری با این قشر است؛ به طور مثال شهرداری می تواند در بوستان ها و مناطق تجاری جایگاه هایی را برای هنرمندان ایجاد کند تا آنها به صورت رایگان کارهای خود را به مردم ارایه دهند تا آنها با آثار هنرمندان بیشتر آشنا شوند.

نظر شما