شناسهٔ خبر: 14380 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تازه‎ترین جزئیات از ارائه کارت‎های الکترونیک به دانشجویان آزاد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تازه‎ترین جزئیات کارت الکترونیک دانشجویی این دانشگاه از امکان دریافت لپ‎تاپ لیزینگ با استفاده از این کارت خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سعید کاردار درباره الکترونیکی شدن کارتهای دانشجویی دانشگاه آزاد، گفت: طرح پایلوت الکترونیکی کردن کارتهای دانشجویی در واحدهای تهران شمال، علوم دارویی تهران و دندانپزشکی در فروردین ماه جاری در حال اجرا است.

وی در این باره ادامه داد: پس از دریافت بازخورد سیستم از این کارتها، سعی می شود برای سال تحصیلی آینده تمام دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از این کارت استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد درباره مزایای این کارت برای دانشجویان با بیان اینکه کارت مذکور برای تمام امور دانشجویی مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: کارت جدید الکترونیک برای رفت و آمد، پرونده های آموزشی، دانشجویی، سلامت، انضباطی، ورود و خروج، کارت اعتباری بانکی، کارت حضور و غیاب، شناسایی و سایر ملزومات کاربرد دارد.

کاردار درباره استفاده این کارت به عنوان یک کارت اعتباری، اظهار داشت: این کارت می تواند در قالب دبیت کارت یا کارت اعتباری مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد، دانشگاه آزاد با چهار بانک در این زمینه همکاری می کند و کارت الکترونیک دانشجویی هر چهار بانک را برای انجام امور پوشش می دهد. حتی اگر سایر بانکها و سایر شرکتها هم اعلام آمادگی کنند معاونت دانشجویی با آنان همکاری می کند.

وی در این باره به ذکر مثالی پرداخت و افزود: در صورتیکه شرکتی برای ارائه لپ تاپ لیزینگ اعلام آمادگی کند، دانشگاه در این کارت دانشجویی برای دانشجویان به منظور استفاده از خدمات آن شرکت اعتبار مالی در نظر می گیرد.

نظر شما