شناسهٔ خبر: 14435 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هفته شلوغ الن دی جنرس با نمایشگاه نقاشی جورج بوش

الن دی جنرس مجری سرشناس اسکار گذشته هفته شلوغی را در برنامه اش سپری کرد. ویولا دیویس، کیت مارا، جانی دپ، ربکا هال، پل بتانی، جیمی فاکس، اما استون و اندرو گارفیلد مهم ترین مهمانان او در طول هفته گذشته بودند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ روز چهارم آوریل جیمی فاکس، اما استون و اندرو گارفیلد بازیگران قسمت دوم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» میهمان الن دی جنرس بودند. به همین مناسبت ابتدای برنامه الن تعدادی از ابرقهرمانان عجیب کمیک بوک ها را به بییندگانش معرفی کرد که با خنده آنها همراه بود. سپس از میهمانان سرشناسش پذیرایی کرد. گفت و گوی او با مهمانش به شدت عامه پسندانه می نمود. آنها بیشتر وقت خود را به بازی و پاسخ به سوالات عجیب الن دی جنرس پرداختند. شاید جالب ترین قسمت این برنامه وقتی بود که جیمی فاکس در مورد ترسش از عنکبوت صحبت می کرد. پس از این که اما استون تایید کرد از عنکبوت می ترسد، جیمی فاکس در دفاع از او توضیح داد که خود او هم از این حشره وحشت دارد و دلیل وحشتش را هم دیدن سریالی قدیمی دانست. در حالی که این بازیگر برنده اسکار و سیه چرده در مورد این موضوع صحبت می کرد ناگهان فردی که لباس یک عنکبوت را به تن کرده بود از پشت سر به وی نزدیک شد و او را حسابی ترساند. چهار روز بعد، الن میزبان ویولا دیویس و کیت مارا بود. او برای معرفی ویولا دیویس گفت که وی برنده دو جایزه اسکار است! پس از اینکه خود دیویس آمد گفت که دوست دارد برنده دو جایزه اسکار بشود ولی فعلا این جایزه را ندارد. او همین طور از الن گله کرد که در مراسم اسکار به وی و همسرش پیتزا نداده و الن دی جنرس هم با کمک همان پیتزا فروش مراسم اسکار، کپون «پیتزای رایگان تا آخر عمر» را به ویولا دیویس و خانواده اش هدیه کرد. دیویس همین طور از بنیاد خیریه اش صحبت کرد که برای کودکان گرسنه تاسیس کرده است. وی از کودکی سختش گفت و این که هر کاری برای به دست آوردن غذا انجام داده است. از جست و جو کردن میان زباله ها گرفته تا دزدیدن غذا. او دلیل تاسیس این بنیاد را «کودکی خودش» عنوان کرد و این که وی کودکی سختی داشته و شب ها گرسنه می خوابیده و می خواهد از همه کودکان این تجربه را دور نگه دارد. در ادامه کیت مارا میهمان الن شد و در مورد پروژه های جدیدش و همکاری با جانی دپ سخن گفت.

شاید اما اوج شوخی های الن دی جنرس در هفته گذشته را بتوان در برنامه روز دهم آوریلش جست و جو کرد. اگرچه میزبانان او زویی دوشنل و فارل ویلیامز بودند اما آیتمی که وی از نمایشگاه نقاشی جرج بوش در برنامه اش پخش کرد باعث شد مخاطبان برنامه اش ایستاده به تشویق او بپردازند. اصل خبر این است که جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا در هفته ای که گذشت نمایشگاه نقاشی خودش را در تگزاس برگزار کرد. در این نمایشگاه تابلوهای نقاشی رئیس جمهور سابق آمریکا از چهره سران کشور های جهان به نمایش در آمده که با حاشیه های گسترده ای هم همراه بوده است. الن دی جنرس این بار آقای رئیس جمهور سابق و نقاشی هایش را دست مایه شوخی قرار داد. او عنوان کرد که رئیس جمهور آمریکا به یکی از رهبران جهان علاقه ویژه ای داشته. به طوری که همه نقاشی های گالریش را در مورد او انجام داده است. سپس گزارشی از این نمایشگاه پخش شد که جرج بوش در مورد تابلوهایش صحبت می کند اما به جای تابلوهای چهره سران کشورهای جهان، تابلوهای مختلفی از چهره الن دی جنرس روی دیوارها قرار گرفته بود!

اوج برنامه های او در هفته گذشته هم قطعا مربوط می شود به حضور پل بتانی، ربکا هال و جانی دپ، بازیگران فیلم «برتری» ساخته والی فیستر. این فیلم که از هفته جاری اکران خودش را در آمریکای شمالی آغاز خواهد کرد توسط کریستوفر نولان و کمپانی فیلمسازی اش، ساینکوپی تهیه شده است. به همین مناسبت الن از بازیگران این فیلم دعوت کرده بود که به برنامه اش بیایند. ابتدا جانی دپ میهمان او بود. الن از او خواست که در مورد داستان فیلم توضیح دهد. جانی دپ صحبت های جالبی انجام داد. او گفت که فیلم در مورد دانشمندی است که ترور می شود. وقتی او در حال مردن است، همسرش که او هم دانشمند است هوشیاری وی را وارد فضای مجاری می کند. دپ در این مورد توضیح می دهد که شاید به نظر هر بیننده ای این موضوع خیلی علمی- تخیلی به نظر برسد اما جالب است بدانید که دانشمندان خیلی به این موضوع نزدیک شده اند و تا سی یا چهل سال آینده این اتفاق خواهد افتاد. از آنجایی که در برنامه الن نمی شود خیلی حرف جدی زد ولی می شود بدون توقف شوخی و بازی کرد، جانی دپ هم بعد از صحبت هایش در مورد آینده و پیشرفت علم به بازی «راست یا دروغ» پرداخت. جانی دپ همین طور در این برنامه در مورد 50 سالگی و رسیدن به این سن و همین طور ازدواج تازه اش با امبر هرد بازیگر نه چندان سرشناس هالیوودی صحبت کرد. سپس پل بتانی و ربکا هال هم به جمع اضافه شدند و با مجری برنامه به بحث و گفت و گو پرداختند. پایان بخش برنامه الن دی جنرس صحبت با دریک والتون بود.

 

نظر شما