شناسهٔ خبر: 14451 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سریالی که در آن چهره‌های جدید معرفی می‌شوند

کارگردان سریال «جاده چالوس» در توضیحات خود از ویژگی های «جاده چالوس» گفت: یکی از ویژگی های این سریال این است که کار پر بازیگری است و از علایق من در کارهایم این است که هر بار چند بازیگر و چهره جدید هم معرفی کنم.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از مهر؛ احمد معظمی کارگردان «جاده چالوس» درباره داستان و فضای این سریال توضیح داد: مشکلات اجتماعی و اقتصادی پیش‌بینی نشده ای برای یک خانواده باعث می شود که آنها محل زندگی خود در تهران را تغییر بدهند و به مکانی در جاده چالوس بروند که یک محل روستایی است و با فضای سابق آنها تفاوت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: به این ترتیب با وجود آمدن این فضای متفاوت، تغییراتی را در زندگی اعضای خانواده می بینیم و اینکه چگونه سعی می کنند شرایط زندگی خود را با مردم و فضای جدید منطبق کنند.

به گفته معظمی، نیما شاهرخ‌شاهی با نقش مسعود نقش اصلی سریال را بر عهده دارد.

وی که کارگردانی بخش‌هایی از مجموعه «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» را هم بر عهده داشته است در توضیحات حود از ویژگی های «جاده چالوس» اظهار کرد: یکی از ویژگی های این سریال این است که کار پر بازیگری است و از علایق من در کارهایم این است که هر بار چند بازیگر و چهره جدید هم معرفی کنم. فکر می‌کنم تلویزیون به چهره های جدیدی که تاکنون دیده نشده اند احتیاج دارد. از طرفی بسیاری از بازیگران ما در قالب های خود شکل گرفته اند و خارج کردن آنها از آن قالب کمی سخت است بنابراین برای نقش هایی که این ظرفیت را دارد که از چهره های جدید استفاده شود بهتر است این کار را انجام دهیم.

معظمی با بیان اینکه اعتقاد دارد که بازیگران باید در یک مجموعه به خوبی چیده شوند تا برای مخاطبان باورپذیر باشند وگرنه کار پس زده می شود، درباره انتخاب بازیگران جدید سریال افزود: ما از حدود 300 نفر برای این سریال تست گرفتیم که این افراد از بعضی از آموزشگاه های بازیگری تهران، دانشجویان دانشگاه آزاد و هنرمندان تئاتر چالوس بودند که از این میان حدود 30 نفر نقش های مختلف و 5 نفر هم نقش های اصلی را بر عهده دارند.

کارگردان سریال «جاده چالوس» بیان کرد: این کار همراه با نوعی کمدی است چون محور اصلی آن یک خانواده است. بنابراین با ساختاری گرم و متفاوت تولید می شود. خود من کارهای متفاوت را دوست دارم و سمت کارهایی نمی روم که همانند آن ساخته شده باشد چون بیننده امروز نیاز به کارهایی دارد که برایش جذابیت و رنگ و لعاب داشته باشد. در نهایت تمام تلاش گروه سازنده سریال این است که بیننده از لحظه لحظه آن لذت ببرد و اگر یک قسمت از سریال را هم ندید افسوس بخورد که ای کاش می توانست آن را ببیند.

وی در پایان درباره تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی که قرار است برای شبکه تهران آماده شود، عنوان کرد: حدود دو ماه و نیم کار تصویربرداری در تهران و حدود دو ماه هم در ابتدای جاده چالوس خواهد بود.

نظر شما