شناسهٔ خبر: 14486 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران‌های جدید در راه است

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد سه فیلم «زندگی جای دیگری است»،«اشباح» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در جلسه امروز شورای صنفی نمایش خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری و سخنگوی شورای صنفی اکران در خصوص مصوبات این شورا در 25 فروردین ماه گفت: در جلسه امروز شورای صنفی اکران فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» ساخته منوچهر هادی از 27 فروردین به سرگروهی سینما فرهنگ به جای فیلم سینمایی «با دیگران» روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

وی افزود: همچنین قرارداد دو فیلم دیگر در شورای صنفی اکران ثبت شد و به این ترتیب «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی در گروه سینمایی «استقلال» به جای «طبقه حساس» و فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی به سرگروهی سینما «آزادی» به جای فیلم سینمایی «چ» به نمایش درخواهد آمد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه برخی فیلم‌های اکران نوروزی هنوز به کف فروش خود نرسیده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر در دو گروه سینما آزادی و سینما استقلال تعویض فیلم نخواهیم داشت و پس از رسیدن به کف فروش، فیلم‌های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «اشباح» جایگزین خواهد شد که این سقف 10 هفته نیز می‌تواند ادامه داشته باشد.

 وی همچنین در خصوص آغاز اکران‌های گروه هنر و تجربه گفت: قرار است هفته آینده امیرحسین علم‌الهدی به عنوان مدیر این گروه به جلسه شورای صنفی بیاید و برنامه‌های خود را ارائه کند و پس از آن در خصوص جزئیات این گروئه تصمیم گیری خواهد شد.

نظر شما