شناسهٔ خبر: 14502 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اجرای «درب، آتش، سجده و شهادت» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش «درب، آتش، سجده و شهادت» (بانوی غربت نشین) به نویسندگی و کارگردانی محسن رشیدی از امروز ۲۶ فروردین روی صحنه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ نمایش «درب، آتش، سجده و شهادت» (بانوی غربت نشین) به نویسندگی و کارگردانی محسن رشیدی از امروز۲۶ فروردین، ساعت ۱۶ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

این نمایش در قالب راوی‌گری روی صحنه می‌رود و داستان مصیبت‌های وارد شده به بانوی دو عالم را به تصویر می‌کشد. داستان این ااثر از بستن دستان مبارک حضرت علی (ع) آغاز و تا رسیدن حضرت فاطمه زهرا (س) به کوچه و بردن او برای رضایت و به وجود آمدن باب الدق و تا شهادت خانم فاطمه زهرا (س) ادامه می‌یابد.

در این نمایش محسن رشیدی، ابراهیم مکتبی، جعفر شیرازی،حسن قنبری، محمد قجوری،حسین فلاحتی، مهدی حسوبی، امیر حسین نوبندگانی ، بهنوش مرادی، نرگس ترابی، فائزه نوبندگانی، سهیلا محمدی، مائده حسوبی، رها شیری، کیمیا اقبالی، فاطمه قلخانباز، غزاله محمدی، علی سلیمانی نقش آفرینی می‌کنند.

محسن رشیدی راوی این اثر نمایشی و یاسر زارعیان و محمد باقری مداحان این نمایش هستند.

نمایش مذهبی «درب، آتش، سجده و شهادت» (بانوی غربت نشین) به مدت سه روز تا پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۳ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران، ساعت ۱۶ روی صحنه می‌رود. حضور عموم برای تماشای این نمایش آزاد و رایگان است.

نظر شما