شناسهٔ خبر: 14507 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کوروش سلیمانی محافظ یکی از مسئولان می‌شود+عکس

کوروش سلیمانی از نقش خود به‌عنوان محافظ یکی از مسئولان در سریال در حال ساخت «آسمان من» گفت که یک سریال پلیسی و اکشن در حوزه پرواز است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ کوروش سلیمانی درباره سریالی که هم اکنون مشغول بازی در آن است، گفت: سریال «آسمان من» درباره بحث کارکنان هواپیمایی و امنیت فضاست که من در چند قسمت از آن بازی کردم. این سریال چند بازیگر ثابت دارد که در تمام اپیزودهای آن بازی می‌کنند و تعداد زیادی هم بازیگر مهمان دارد.

وی ادامه داد: من قبل از نوروز در قسمت هایی از این سریال بازی کردم و حالا هم صحنه هایی دیگر از کار تصویربرداری می شود که من نقش محافظ یکی از مسئولان را دارم. داستان در این قسمت درباره یکی از مسئولان است که قرار است به محلی منتقل شود و من نقش محافظ او را دارم.

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما با بیان اینکه این مجموعه اولین همکاری او و محمدرضا آهنج است، اظهار کرد: من دوست داشتم با آهنج همکاری داشته باشم البته پیش از این او و کارهایش را می شناختم. او کارگردان شناخته شده ای است و من فکر می کنم این مجموعه خوب از آب دربیاید.

سلیمانی این پروژه را پرهیجان عنوان کرد و گفت: من در تلویزیون چنین کارهایی کمتر دیده ام و به لحاظ بصری و جلوه های ویژه هم فکر می کنم کمتر سریالی با این دقت و جذابیت کار شده باشد. مخصوصا در حوزه هواپیمایی و امنیت پرواز که در ساخت فیلم و سریال هایی در این حوزه به همکاری سازمان هواپیمایی نیاز هست و مشارکت جدی آنها را در ساخت چنین پروژه هایی می طلبد؛ اینجا هم با همکاری این سازمان نتیجه خوبی در ساخت این سریال حادث شد.

بازیگر سریال های «فاکتور هشت» و «نرگس» ساخت سریال های پلیسی را پر زحمت خواند و بیان کرد: خود من در تله‌فیلمی از احمد معظمی و همچنین در سریال «پیدا و پنهان» آرش معیریان بازی داشتم که تجربیات خوبی هم بودند. فکر می کنم خیلی خوب است که در این زمینه فیلمنامه های بیشتری نوشته شود تا کارهای اکشن و پلیسی بیشتری بسازیم. هم اکنون بیشتر فیلمنامه های ما به سمت کارهای خانوادگی و اجتماعی می رود درحالیکه بخش اعظم سینمای جهان فیلم و سریال های اکشن می سازد.

بازیگر سینمایی «اتوبوس شب» با اشاره به عواملی که در ساخت این سریال همکاری دارند، خاطرنشان کرد: جلوه های ویژه به لحاظ باورپذیری، جلوه های میدانی و جلوه های کامپیوتری به نظرم در این کار به خوبی پیش می رود. همچنین امیر کریمی تصویربرداری است که به کار خود مسلط است و در کنار همه اینها محمدرضا آهنج هم کارش را به خوبی بلد است و تیم را هدایت می کند. مجمموع اینها نوید کار خوب و جذابی می دهد.

سلیمانی که در حوزه تئاتر هم فعالیت دارد و سال گذشته با نمایش «مدریک» در جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا کرد در پایان این گفتگو از اجرای عمومی این نمایش در نیمه اول سال سخن گفت و همچنین بیان کرد که درحال بررسی نمایشنامه های برای کارگردانی یک اثر تئاتری است.

نظر شما