شناسهٔ خبر: 14512 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

90 عنوان کتاب جدید یک ناشر در حوزه علوم اجتماعی

انتشارات تیسا، در آستانه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از حضور خود با 110 عنوان کتاب در این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛  مسوول روابط عمومی انتشارات تیسا گفت:  ۱۱۰ عنوان کتابی که در نمایشگاه بیست و هفتم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد با موضوعات جامعه‌شناسی و علوم شهری است که سعی دارد نیاز مخاطبان خود به کتاب‌های تخصصی را برطرف سازد.
قاسم‌زاده اظهار کرد:  از بین کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال،‌۹۰ عنوان نخستین‌بار به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: ‌انتشارات تیسا،‌ ۳۶ عنوان کتاب را در سال‌جاری را به زیر چاپ برده است که امید می رود تا برگزاری نمایشگاه بیست و‌ هفتم منتشر شده و در نمایشگاه عرضه شود.
قاسم‌زاده، درباره آمار کتاب‌های منتشر شده از سوی نشر متبوع خود در سال گذشته اظهار کرد: در سال ۹۲ انتشارات تیسا موفق به چاپ ۸۵ عنوان کتاب شد که تنها ۱۱ عنوان از این تعداد تجدید چاپی بوده است.
مسوول روابط عمومی انتشارات تیسا با اشاره به چاپ مجموعه «مدیریت شهری» گفت: این مجموعه از کتاب‌ها، با عقد قرارداد با شهرداری و با موضوعاتی مانند ورزش و خانواده در یکصد عنوان در حال تالیف و انتشار است. 
قاسم‌زاده در پایان گفت: انتشارات تیسا در سال ۱۳۹۰ به‌طور رسمی کار خود را در عرصه چاپ و نشر کتاب در حوزه علوم اجتماعی آغاز کرده است و در دی‌ماه سال گذشته نیز موفق به کسب نشان ناشر برگزیده علوم شهری شد.

نظر شما