شناسهٔ خبر: 14667 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش دانشگاه علامه به لغو یک سخنرانی؛ دانشجویان دچار سوء تفاهم شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی می گوید که این دانشگاه نقشی در لغو سخنرانی روز گذشته حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس نداشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ رضا مراد صحرایی عصر چهارشنبه درباره علت انجام نشدن سخنرانی روز گذشته نماینده مردم تهران در همایش دانشجویی «انتهای توافق ژنو کجاست؟» اظهار داشت: دانشجویانی که وی را دعوت کرده بودند، دچار سوء تفاهم شدند؛ مصوبه هیات نظارت بر دانشگاه درباره حضور آقای نبویان برای مناظره بود و نه سخنرانی.

وی با بیان اینکه ما از حضور این نماینده تهران و همچنین سایر نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی در چارچوب آیین نامه ها و ضوابط در دانشگاه علامه طباطبایی استقبال می کنیم، افزود: زمانی که متوجه شدم آقای نبویان به دلیل سوء تفاهم ایجاد شده برای دانشجویانی که ایشان را دعوت کرده بودند، ناراحت شده اند، با ایشان تماس گرفته و تاکید کردم که برنامه شما لغو نیست بلکه مصوبه هیات نظارت بر دانشگاه مناظره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: فضای دانشگاه برای انتقاد سازنده برای هر فردی در چارچوب آیین نامه ها و ضوابط باز است.

صحرایی در عین حال گفت: انتظار ما این است که یک سوء تفاهم ساده را که تبدیل به یک مساله نکنند؛ کشور به آرامش نیاز دارد و انتظار ما از افراد پخته تر بیشتر است سوء تفاهم چند دانشجوی جوان را نباید تبدیل به یک مساله کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که دانشگاه علامه آرامش با نشاط داشته باشد.

روز سه شنبه روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در اطلاعیه ای از لغو سخنرانی حجت الاسلام نبویان در دانشگاه علامه طباطبایی در همان روز که پیشتر اطلاع رسانی شده بود ، خبرداد و اعلام کرد معاونت فرهنگی دانشگاه همایش را لغو کرده است .

این برنامه قرار بود روز گذشته ساعت ۱۵ در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شود.

نظر شما