شناسهٔ خبر: 14737 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه مقاله‎نویسی به شیوه ISI برگزار می‎شود

کارگاه مقاله‎نویسی به شیوه ISI در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‎شود.

فرهنگ امروز: کارگاه مقاله نویسی به شیوه ISI (با تولید تمرینی یک مقاله) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد. مدرس این کارگاه دکتر عباس احمدوند (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی) است. این کارگاه ۱۶ ساعته طی دو پنجشنبه متوالی در روزهای ۱۸ و ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام این کارگاه برای عموم ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است که دانشجویان با ارائه کارت معتبر از ۲۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ تعیین شده است و متقاضیان می‌بایست تا این تاریخ هزینه ثبت‌نام خود را به شماره حساب ۰۱۰۷۴۲۸۵۲۵۰۰۷ بانک ملی (سیبا) به نام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واریز نمایند و با مراجعه به سایت پژوهشگاه فرم ثبت نام را دریافت و تکمیل و مدارک خود را به دفتر آموزش‌های آزاد تخصصی مدیریت تحصیلات تکمیلی واقع در پل کریم خان، مابین خیابان شهید قرنی و خیابان ایرانشهر، پلاک ۱۷۸، طبقه چهارم، اتاق ۷ مدارک خود به صورت حضوری ارائه نمایند.

لازم به ذکر است به تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۴۹۰۲۱۳ یا با ایمیل workshop.ihcs@gmail.com   تماس حاصل فرمایند. محل برگزاری کارگاه در بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن اندیشه خواهد بود.

نظر شما