شناسهٔ خبر: 14795 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی غرفه «امیرالمؤمنین (ع)» با ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

غرفه «امیرالمؤمنین (ع)» با ارائه ۳۰۰ عنوان کتاب با موضوع زندگینامه و شخصیت حضرت علی (ع) در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ غرفه ویژه کتاب‌هایی یا موضوع فرازهایی از زندگانی و جایگاه ‌شخصیتی امیرالمومنین (ع) و ولایت ایشان از سوی انتشارات «دلیل ما» با همکاری معاونت فرهنگی وازت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌شود.

این غرفه به دلیل اینکه طی فاصله زمانی ‌ولادت حضرت زهرا (ع) تا ولادت حضرت علی (ع)، برپا خواهد شد با نام غرفه «امیرالمؤمنین (ع)» نامگذاری شده است که در آن حدود ۳۰۰ عنوان کتاب با ارائه تخفیف ۵۰ درصدی  به علاقه‌مندان، ارائه خواهد شد.

این کتاب‌‌ها از منشورات انتشارات «دلیل ما» و سایر انتشاراتی‌هایی که در حوزه کتب مذهبی فعالیت دارند، ‌جمع‌آوری و در غرفه «امیرالمؤمنین (ع)» بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

غرفه «امیرالمؤمنین (ع)» در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) واقع شده است اما هنوز شماره غرفه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشخص نشده است.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما