شناسهٔ خبر: 14807 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چهره‎های حاضر در مراسم روز زن دانشگاه آزاد

جشن روز زن که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، حاشیه‎هایی از جمله همه درخواست‎های زنان دانشگاه آزاد از میرزاده، یک خبر خوش برای زنان و حضور سه بازیگر زن در جمع کارکنان زن این دانشگاه به همراه داشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ صبح امروز مراسم بزرگداشت روز زن در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حمید میرزاده و معاونانش همچنین عده ای از کارمندان زن این دانشگاه برگزار شد.

مجری این برنامه رضا رشید پور بود که در ابتدای صحبت هایش به یک خاطره از آخرین سفر استانی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در تازه ترین سفر استانی خود به شهر زاهدان حساسیت ویژه ای روی حضور زنان در سخنرانی هایش داشت. وی مدام تاکید می کرد که حضور زنان و تعداد نامه هایی که از آنان به دستش رسیده است بسیار بیشتر از مردان است.

رشیدپور به نقل از رئیس دانشگاه آزاد و به مناسبت روز زن یک خبر خوش هم به کارمندان زن این دانشگاه داد، خبر این بود که تعطیلات ۱۵ روزه زنان کارمند دانشگاه آزاد در ایام تابستان حذف شد. حضار با شنیدن این خبر میرزاده را برای دقایقی تشویق کردند.

سهیل محمودی وقتی برای شعرخوانی به بالای سن آمد فائزه هاشمی وارد مراسم جشن روز زن شد. پس از آنکه شعرخوانی سهیل محمودی به پایان رسید، رضا رشیدپور با ذکر خاطره ای از حضور در سخنرانی فائزه هاشمی در دانشگاه علم و صنعت، حضور وی را در جمع حضار اعلام کرد.

به مناسبت روز زن زنان حاضر در این مراسم درخواست هایی هم از رئیس دانشگاه آزاد داشتند، این درخواست ها در قالب نامه هایی به دست رشیدپور رسید که آنان را در جمع و در حضور میرزاده قرائت می کرد. ایجاد مجموعه فرهنگی ورزشی، مهدکودک، کاهش ساعات کار، بازنشستگی زنان پس از ۲۰ سال فعالیت، یکسان سازی حقوقشان با حقوق دانشگاه های دولتی از جمله درخواست هایی بود که این کارمندان زن از میرزاده داشتند.

همچنین رشیدپور درباره تعطیلی زنان در دانشگاه آزاد پیشنهادی را مطرح کرد و گفت: پیشنهاد می کنیم که به جای یکی از تعطیلی های غیرضروری، زنان کارمند دانشگاه آزاد در روز زن تعطیلی کاری داشته باشند که این پیشنهاد رشیدپور با استقبال زنان مواجه شد.

رشیدپور درباره میرزاده به یک نکته هم اشاره کرد و گفت: میرزاده کارهایی می کند که ۱۰ سال بعد می توان نتیجه آن را دید.

پس از آنکه میرزاده سخنرانی کرد و می خواست مراسم را ترک کند زنان حاضر در سالن از رشیدپور درخواست کردند نامه هایشان را به میرزاده برساند. میرزاده به همراه فائزه هاشمی در جمع زنان حاضر در سالن در مراسم حاضر شدند و نامه هایشان را دریافت کردند و سپس با هم برای دیدار با رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد مراسم را ترک کردند.

در بخش دیگری از مراسم بزرگداشت روز زن، سه بازیگر سینما و تلویزیون، فریبا کوثری، نسرین مقانلو و فریبا نادری حاضر شدند.

نظر شما