شناسهٔ خبر: 14818 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

لطيفي «سينما اكران» را ترك می‎كند

برنامه «سينما اكران» به دليل سفر محمد حسين لطيفي به برزيل با مجري جديدي به روي آنتن خواهد رفت. لطيفي، كارگرداني پروژه فرهنگي هنري «يار دوازدهم» را عهده‌دار است.

به گزارش«فرهنگ امروز»  به نقل از رسانه ملی؛ فرشيد نوابي تهيه‌كننده و سردبير برنامه «سينما اكران» با اعلام اين خبر توضيح داد: به دليل سفري كه براي محمدحسين لطيفي پيش آمده است، در ادامه‌ي پخش «سينما اكران» جايگزين جديدي را خواهيم داشت.  
اين تهيه‌كننده در پاسخ به اينكه در ادامه چه كسي قرار است اجراي «سينما اكران» را برعهده گيرد؟ گفت: صحبت‌هايي با برخي هنرمندان و سينماگران داشته‌ايم و هنوز به صورت قطعي مشخص نشده است، اما به‌زودي اعلام خواهيم كرد. كسي كه اجراي اين برنامه را بر عهده خواهد گرفت از اهالي معتبر و شناخته شده خواهد بود. 
نوابي همچنين در پاسخ به اينكه آيا محمد حسين لطيفي پس از بازگشت از برزيل ادامه برنامه را اجرا خواهد كرد؟ گفت: محمد حسين لطيفي هميشه در برنامه «سينما اكران» جايگاه دارد، اما مشخص نيست كه او پس از بازگشت، در اين برنامه حضور داشته باشد؛ به جهت اينكه پس از اينكه فيلمش را بسازد، مشخص نيست كه آيا دغدغه‌هاي ديگري هم داشته باشد يا نه و اين منوط به تصميم‌گيري خود اوست.  نوابي در ادامه از اضافه شدن آيتم‌هاي جديد به برنامه «سينما اكران» خبر داد و گفت: اين آيتم‌ها بخش‌هاي متنوعي هستند؛ از جمله بررسي پشت صحنه فيلم‌هاي سينمايي، آيتم مربوط به بخش سينما و مردم كه در آن اهالي سينما با مردم در ارتباط هستند، سينما خاطره نيز از ديگر آيتم‌هايي است كه به تجديد خاطرات سينماگران قديمي مي‌پردازند.

نظر شما