شناسهٔ خبر: 14830 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ارائه آثار به نخستین جشن رسانه‌ها تمدید شد

معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی از تمدید مهلت ارائه آثار به نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما تا چهارشنبه سوم اردیبهشت ۹۳ خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ از آنجا که استقبال اهالی رسانه از این جشنواره بالا‌تر از حدتصور بود و به دلیل اینکه تماس‌ها و درخواست‌های متعددی در خصوص تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از سوی اهالی رسانه مطرح شده است، با طرح این مسئله در شورای سیاستگذاری جشنواره، مقرر شد تا این مهلت تمدید شود.
با توجه به فاصله کم باقی‌مانده تا برگزاری جشن در اواخر اردیبهشت و فرصتی که باید اعضای هیئت انتخاب و داوری جشن در اختیار داشته باشند، آخرین مهلت شرکت در نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما و اعلام حضور در این رویداد، چهارشنبه سوم اردیبهشت ۹۳ خواهد بود و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 
اهالی رسانه، خبرنگاران و منتقدان می‌توانند با مراجعه به لینک «نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما» و پس از مطالعه آئین‌نامه جشن در سایت بنیاد سینمایی فارابی به آدرس http: //www. fcf. ir/pe/the-news/pub-news/۲۲۲۶، فرم اینترنتی شرکت در این رویداد را به همراه نمونه کارهای خود در بخش‌های مختلف، تکمیل و ارسال نمایند.
 براساس اعلام معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی، برای اینکه تنوع و تکثر در تمام سلایق لحاظ شده باشد و تعامل اهالی سینما و رسانه در این جشن به صورت نمایان‌تر دیده شود، هیات داوران متشکل از سینماگران مطرح آشنا به عرصه رسانه خواهد بود ضمن آنکه اعضای هیئت انتخاب و داوری و نیز زمان و مکان برپایی جشن، متعاقبا توسط معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی اعلام می‌شود. 
فعال‌سازی سامانه نشر در حوزه سینما، برگزاری حلقه‌های نقد و ارزیابی آثار هنری مبتنی بر مکتب نقد ملی، از اهداف و سیاست‌های دوره جدید مدیریتی در فارابی است و اولین «جشن رسانه‌ها در حوزه سینما» با این رویکرد توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.
این جشن، با هدف ارزیابی نقش پررنگ اهالی رسانه در ارتقاء کیفی سینمای ایران طراحی شده است و شورایی متشکل از اصحاب رسانه و زبدگان از طیف‌های مختلف رسانه‌های تاثیرگذار کشور مسئولیت انتخاب آثار را در حوزه‌های خبر، نقد، یادداشت، گفتگو، گزارش و عکس خبری و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره سینما برعهده خواهند داشت.
 

نظر شما