شناسهٔ خبر: 14859 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد و بررسی کتاب‌های دینی در یک فصلنامه قرآنی

سومین شماره از یازدهمین دوره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش قرآن ویژه بهار امسال منتشر شد. در این شماره کتاب‌های دینی يا ديگر كتاب‌هاي مرتبط با قرآن و آموزش قرآن نقد و بررسی شده‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ حقوق بشر در قرآن، استاد شهید مرتضی مطهری نوشته تهمینه یزدان‌پناه سامانی، گفت‌وگو با سید علی موسوی گرمارودی به کوشش رمضانعلی ابراهیم‌زاده گرجی، قرآن کریم و شعر نوشته مهدی عصاره از عناوین منتشر شده این شماره از فصلنامه هستند.
مخاطبان همچنین می‌توانند با عناویني دیگر مانند راهنمای برنامه درسی آشنایی با مفردات قرآن، نقد و بررسی کتاب‌های دینی و قرآن به کوشش دبیرخانه کشوری درس دینی و قرآن، گفت‌وگو با علی یوسفی آهنگر کلاهی، سرگروه درس دینی و قرآن مازندران، پرسش‌های دانش‌آموزان و پاسخ‌های قرآنی، آرایه در آیه به قلم زهرا خواجه زاده، لازمه تربیت عبد صالح، تغییر در رویکرد آموزش دانش‌آموزان به قلم زهره افشاری و بهروز صاحب‌زاده، تفسیر سوره حمد به قلم علی چراغی و آشنایی با تفاسیر موضوعی حضرت آیت‌الله جوادی آملی در این شماره آشنا شوند.
فصلنامه آموزشی تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش قرآن، ویژه بهار ۹۳ با مدیر مسوولی محمد ناصری از سوی دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است.-

نظر شما