شناسهٔ خبر: 14904 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عزت‌الله ضرغامی: سیما در نوروز امسال یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌هایش را تجربه کرد

رییس رسانه ملی در نامه‌ای به معاون خود در امور سیما نوشت: امسال برنامه‌های نوروزی از غنای بیشتری برخوردار بود و توجه قابل قبول به نیازهای ملی چون هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده، راهیان نور و... از جمله برجستگی‌های تلویزیون بود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ رییس رسانه ملی در نامه‌ای به معاون خود در امور سیما ضمن تقدیر از رشد کیفی برنامه‌های نوروزی سیما و پرداخت مناسب به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده، تلویزیون را در نوروز امسال موفق‌تر از گذشته خواند.

در متن نامه عزت‌الله ضرغامی آمده است:

امسال برنامه‌های نوروزی سیما از غنای بیشتری برخوردار بود. توجه قابل قبول به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده از جمله برجستگی‌های سیما بود. برنامه‌های معنوی به‌ویژه انعکاس گسترده و اثربخش «راهیان نور» و اطلاع رسانی مستمر و آگاهی‌بخش از وضعیت آب و هوا، جاده‌ها و نیازهای مسافرتی هموطنان عزیز در شرایطی صورت گرفت که سیما یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های خود را طی کرد.

همکاری و هماهنگی بخش‌های تولیدی و نظارتی به‌ویژه هوشمندی و پرکاری مدیران پخش باعث شد تا اشکالات نظارتی در حد قابل قبولی کاهش یابد.

ابراز رضایت مردم در سطح گسترده و ملی و اظهار نظرهای فراوان مسئولین و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و نیز برگزاری جلسات متعدد تقدیر و تشکر توسط دستگاه‌ها و نهاد‌ها حاکی از موفقیت شما در نوروز امسال است.

خوش‌تر آن باشد که سر دلبران/ گفته آید در حدیث دیگران

ضمن تشکر از جناب‌عالی، مراتب سپاس و تحسین این‌جانب را به همه هنرمندان عزیز، برنامه سازان و مدیران محترم سیما ابلاغ نمایید.

نظر شما