شناسهٔ خبر: 14917 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار از پروژه بزرگ استیو جابز

دنی بویل در حال مذاکره با سونی بر سر کارگردانی فیلم زندگی استیو جابز است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ دنی بویل در حال مذاکره با سونی بر سر کارگردانی فیلم زندگی استیو جابز است. ظاهرا گزینه اول او برای بازی در این نقش هم کسی نیست جز لئوناردو دی کاپریو.

اسکات رادین تهیه کننده این پروژه و سونی پیکچرز ابتدا با دیوید فینچر مذاکره کردند. کارگردان «شبکه اجتماعی» اما کریستین بیل را برای نقش موسس کمپانی اپل مناسب می دید. توقعات فینچر این فیلم را که بودجه متوسطی برایش در نظر گرفته شده را به یک پروژه پر خرج تبدیل می کرد. همین موضوع باعث شد تا مذاکرات کارگردان «هفت» و سونی به بن بست برسد. 

حالا گزینه دنی بویل روی میز است. کارگردانی که با فیلم «ترنس» نتوانست موفقیت های «میلیونر زاغه نشین» و «۱۲۷ ساعت» را تکرار کند حالا به دنبال این است که با یک انتخاب عاقلانه دوباره در فصل جوایز بدرخشد. بویل که وظیفه کارگردانی افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را بر عهده داشت، کلیپی با حضور جیمز باند مامور ۰۰۷ ام آی شش را تولید کرد که در آن مراسم پخش شد. همین موضوع خیلی هم برایش حاشیه درست کرد و بسیاری او را از گزینه های کارگردانی جیمز باند هم به حساب آوردند اما این کارگردان بریتانیایی در نهایت این کار را انجام نداد. حالا همکاری او با سونی می تواند دقیقا همان چیزی باشد که احتیاج دارد. از قرار معلوم لئوناردو دی کاپریو هم گزینه سونی برای بازی در نقش استیو جابز هم هست. با توجه به این استقبال اما هنوز معلوم نیست که آیا او حاظر می شود این نقش پر حاشیه و سخت را بازی کند یا خیر. با توجه به سکوت دی کاپریو در این روزها هنوز مشخص نیست که این علاقه دو طرفه هست یا نه.

فیلمنامه این اثر را آرون سورکین از روی زندگی نامه استیو جابز به قلم والتر ایساکسن نوشته است که بعد از فوت مرد خلاق کمپانی اپل تبدیل به یکی از پر فروش ترین کتاب های سال شد.

لئوناردو دی کاپریو و دنی بویل یک بار فقط در فیلم «ساحل» با هم همکاری کرده اند. 

نظر شما