شناسهٔ خبر: 14942 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

از وضعیت اکران عمومی «ماهی و گربه» بیشتر بدانید

شهرام مکری با ابراز امیدواری برای برنامه‌ریزی درست اکران فیلم‌های خاص در گروه «هنر و تجربه»، از وضعیت ساخت جدیدترین فیلمش پس از «ماهی و گربه» سخن گفت.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از ایسنا؛ مکری درباره آخرین وضعیت اکران عمومی «ماهی و گربه» در قالب گروه «هنر و تجربه» گفت: ما برای نمایش این فیلم از طریق آقای سرتیپی و دفتر فیلمیران اقدام کرده و آمادگی خود را برای نمایش فیلم‌مان در گروه «هنر و تجربه» اعلام کرده‌ایم. فعلا منتظر هستیم جلسات این گروه تشکیل شود تا برنامه‌ریزی‌هایمان به فاز اجرایی برسد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیق اکران «ماهی و گربه» به هیچ وجه مشخص نیست و ما منتظر تشکیل جلسه با تیم مدیریت این گروه هستیم اما در هر صورت فکر می‌کنم «ماهی و گربه» همانطور که توانست در جشنواره فیلم فجر با استقبال قابل توجهی مواجه شود،‌ بتواند مخاطبان خاص خودش را نیز به سالن سینما بکشاند و تجربه موفقی از اکران داشته باشد.

این کارگردان سپس با اشاره به فیلم قبلی‌اش «اشکان و انگشتر متبرک» اظهار کرد: با وضعیت جدید خیلی امیدوارم که دوباره بتوانیم «اشکان و انگشتر متبرک» را زنده کرده و در قالب گروه «هنر و تجربه» روی پرده ببریم.

مکری در ادامه سخنانش با ابراز امیدواری از برنامه‌ریزی مناسب برای اکران‌ فیلم‌های مخاطب خاص گفت: با توجه به تجربه آقای علم الهدی به عنوان مسئول این اکران‌ها،‌ امیدوارم که اکران فیلم‌های خاص در گروه هنر و تجربه بالاخره شکل درستی پیدا کند.

وی ادامه داد: به شخصه به حضور آقای علم الهدی به عنوان مسئول این نوع از اکران‌ها بسیار خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم در صورت درست اجرا شدن این طرح، مردم و مخاطبان سینما از این فیلم‌ها استقبال می‌کنند.

این کارگردان در ادامه گفت‌وگو با ایسنا درباره ساخت فیلم جدیدش نیز بیان کرد: اکنون در حال نگارش یک فیلمنامه با خانم نسیم احمدپور هستیم که طبق برنامه‌ریزی‌های‌مان تا پایان فصل بهار به پایان می‌رسد. فکر می‌کنم پاییز فصل مناسبی برای فیلمبرداری این فیلم است و امیدوارم که بتوانیم در آن زمان فیلم را جلوی دوربین ببریم.

شهرام مکری در پایان درباره حال و هوای فیلم جدیدش گفت: فضای فیلم جدیدم از فضای دو فیلم قبلی جدا نیست اما در عین حال امیدوارم تفاوت‌هایش بیشتر باشد‌. به شخصه فکر می‌کنم این فیلم بتواند نسبت به «ماهی و گربه» فضای جذاب‌تری برای مخاطب داشته باشد و ارتباط گسترده‌تری با او بگیرد.

نظر شما