شناسهٔ خبر: 14970 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهدی داوری: امیدواریم اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به جام‌جهانی نکشد

مهدی داوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» گفت: دوست داشتیم که فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در شرایط بهتری اکران شود اما در شرایط کنونی منتظریم تا فیلم «طبقه حساس» در گروه استقلال کف فروش را پر کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مهدی داوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» گفت: دوست داشتیم که فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در شرایط بهتری اکران شود اما در شرایط کنونی منتظریم تا فیلم «طبقه حساس» در گروه استقلال کف فروش را پر کند تا نوبت به اکران فیلم ما برسد.

وی تاکید کرد: «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» فیلم خوبی است که دوست داریم از سوی مردم دیده شود و امیدوارم زمان اکران این فیلم به روزهای جام جهانی همراه نشود.

داوری اضافه کرد: «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در جشنواره با استقبال مواجه شده بود و امیدواریم با توجه به نوع فیلم که با مردم ارتباط برقرار می‌کند این فیلم در اکران عمومی هم با استقبال مردم همراه شود.

جلسه شورای صنفی نمایش در تاریخ ۲۵ فروردین ماه تصویب کرد که  «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»  پس از رسیدن «طبقه حساس» به کف‌‌ فروش در سرگروهی «استقلال» اکران می شود.

روح الله حجازی کارگردانی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را برعهده داشته و در آن بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم خانی، ترانه علیدوستی و ترلان پروانه حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: حضور مهمانان در خانه آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

نظر شما