شناسهٔ خبر: 14976 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهای متوسط ارز در نمایشگاه کتاب 2500 تومان

محمدرضا وصفی، مدیر کمیته ناشران بین الملل، متوسط بهای ارز برای خرید کتاب در این دوره نمایشگاه را 25 هزار ریال اعلام کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ مدیر کمیته ناشران بین الملل اظهار کرد: متوسط بهای ارز برای خرید کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۵ هزار ریال خواهد بود. 

محمدرضا وصفی افزود: در این دوره از نمایشگاه برای استادان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم. این افراد می‌توانند بعد از خریداری کتاب به واحد مربوطه حمایتی (واحد توزیع یارانه حمایتی) مراجه کرده و بعد از ارایه فاکتور خرید کتاب و کارت شناسایی بخشی از هزینه کتاب‌های خریداری شده را به صورت بن کارت دریافت کنند. 

وی ادامه داد: این حرکت سال گذشته شروع شد و با استقبال خوبی از سوی محققان و اساتادان دانشگاهی مواجه شد و به این ترتیب آن‌ها توانستند با دریافت این بن‌کارت‌ها به خریدن سایر کتاب‌های مورد نیازشان ادامه دهند. 

نجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل مسئولیت هماهنگی ناشران این حوزه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعم از ثبت نام، نقشه کشی، مدیریت سالن و جانمایی ناشران را به عهده داشته است. جانمایی بخش بین‌الملل در ضلع جنوبی مصلی در جوار سالن ناشران الکترونیک به صورت قرمز رنگ مشخص شده است و غرفه‌ها آماده تحویل به ناشران است. 

تا به حال بخش قابل توجهی از کتاب‌های خارجی وارد گمرک شده که دو سوم آن را کتاب‌های عربی و یک سوم را کتاب‌های انگلیسی تشکیل می‌دهند

نظر شما