شناسهٔ خبر: 14977 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دسکتاپ 20 ميليونی: روش تبليغی جالب يک ناشر مشهور

يک ناشر مشهور برای به نمایش گذاشتن جلد کتاب‌های خود با وب سایت سرویس انتقال فایل موسوم به WETRANSFER همکاری می کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ وی‌ترنسفرWeTransfer ، سرویس ابری انتقال فایل هلندی از همکاری خلاقانه خود با انتشارات پنگوئن خبر داده و اعلام کرده جلد کتاب های منحصر به فرد اين ناشر که توسط جمعی از طراحان برجسته و نقاشان خیابانی طراحی شده، در پس زمینه رایانه‌ای ۲۰ میلیون کاربر سایت "وی ترنسفر" به نمایش درخواهد آمد. وی‌ترنسفر به مناسبت این همکاری، ۵ جلد کتاب نشر پنگوئن را در ماه جاری به بیست میلیون کاربر فعال خود نشان خواهد داد.

جلد این کتاب ها با هدایت هنرمندان برجسته‌ای چون ناتان برتون، و نقاشان خیابانی از جمله سیک بوی (Sickboy-هنرمند برجسته خیابانی از اهالی بریستول) و ۴۵RPM طراحی شده که به شکل عکس های چند لایه بسیار زنده، کتاب‌های نویسندگان اين ناشر را به نمایش می گذارد.

کاربران سایت با کلیک روی هر عکس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب‌ها به سایت نشر پنگوئن هدایت می شوند. عنوان کتاب‌هایی که در این مجموعه قرار گرفته اند عبارتند از:
به خط پایان رسیدیم (We Came to the End)، جاشوا فریس – طرح روی جلد اثر: ۴۵RPM
ايمان آورندگان (The Believers)، زو هلر- طرح روی جلد اثر: Sickboy
سفارت کامبوج (Embassy of Cambodia)، زادی اسمیت – طرح روی جلد اثر : gray۳۱۸
این پروژه بخشی از همکاری‌های نشر پنگوئن و "وی ترنسفر" برای ترکیب صنعت چاپ و خلاقیت دیجیتال است. همه این کتاب های برای فروش در دسترس بوده و سری بعدی جلد کتابها در تابستان پیش رو در پس زمینه "وی ترنسفر" به نمایش در خواهد آمد.

سلست وارد، مدیر گروه بازاریابی اين انتشارات درباره این همکاری اظهار کرد: "بسیار خرسندیم که به واسطه همکاری با "وی ترنسفر" می توانیم خلاقیت و استعدادهای متنوع هنرمندان و نویسندگان را به معرض نمایش بگذاریم. وی ترنسفر، یکی از هیجان انگیزترین و پیشرفته ترین موسسه های آنلاین است که ما همواره تعهدش را به طراحی جامعه تحسین کرده ایم."



 

برچسب‌ها:

نظر شما