شناسهٔ خبر: 14985 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش «تبیین اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره)» برگزار می‌شود

همایش «تبیین اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره)» به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ این همایش ششم و هفتم خردادماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش ۲۰ اردیبهشت‌ماه اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، در فراخوان این همایش ۱۰ محور برای ارائه مقاله پیشنهاد شده است که از آن جمله «دین، سیاست و تجدد از دیدگاه امام خمینی(ره)»، «هویت ملی، منافع ملی و بیداری امت‌های اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)»، «فقر و غنا و مبانی اقتصاد اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)»، «الگوی مدیریتی جامعه اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)» و «عقلانیت از دیدگاه امام خمیین(ره)» است.

«مبانی فرهنگی در جامعه اسلامی از دیدگاها امام خمینی(ره)»، «اصول لازم در کارآمدی مجامع علمی(حوزه و دانشگاه) از دیدگاه امام خمینی(ره)»، «نقش اقشار اجتماعی و جایگاه آنان در جامعه اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)»، «قانون، ولایت فقیه، آزادی و رقابت سیاسی از دیدگاه امام خمینی(ره)» و «تعلیم و تربیت و خانواده از دیدگاه امام خمینی(ره)» دیگر محورهای اعلام شده برای نگارش و ارسال مقاله به این همایش هستند.

محققان و پژوهشگران بایستی چکیده و متن مقاله خود را صرفاً از طریق ایمیل emamviews@conf.uk.ac.ir و همراه با مشخصات کامل خود به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

توجه به این نکته نیز ضروری است که مقالات ارسالی نباید پیش از این در مجله یا فصلنامه‌ای ارائه شده باشد و حجم مقاله نیز نباید بیش از ۸ هزار کلمه بوده و ساختار آن نیز باید براساس ساختار مقالات علمی باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما