شناسهٔ خبر: 14999 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تحویل احکام استخدامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تا 2 ماه دیگر

وزیر آموزش پرورش گفت: دانشجویان ورودی بهمن‌ماه دانشگاه فرهنگیان تا 2 ماه دیگر احکام استخدامی خود را تحویل می‌‌گیرند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علی‌اصغر فانی شب گذشته در جمع اساتید، دانشجویان و بانوان فرهیخته استان خراسان رضوی در سالن ابن‌ هیثم مشهد با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند زمینه‌‌ساز توسعه‌‌یافتگی کشور شود، اظهار کرد: در سراسر دنیا آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است و مسئولین بلندمرتبه کشور از جمله رهبر معظم انقلاب به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.

وی در خصوص دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه فرهنگیان یک سازمان راهبردی است و وزارت آموزش و پرورش خود را مکلف می‌‌داند با تمام امکانات در خدمت این سازمان باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در کوتاه‌‌ترین زمان تکلیف اعضای هیئت علمی و صدور احکام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشخص خواهد شد، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در همین ماه احکام استخدامی خود را تحویل خواهند گرفت و ما به سمت پذیرش آنها در وزارت آموزش و پرورش می‌رویم.

وی با بیان اینکه نظام رتبه‌بندی معلمین یکی از راهکارهای طرح تحول است، اضافه کرد: نظام رتبه‌بندی معلمین که در مجلس رأی نیاورد یکی از راهکارهای طرح تحول است که در آینده تحولی عظیم در کشور ایجاد خواهد کرد.

فانی با بیان اینکه این نظام به تصویب مجلس نرسیده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به صورت لایحه از طرف دولت پیشنهاد خود را بار دیگر تقدیم مجلس کنیم و به امر پژوهش پرداخته و بر آن اساس رتبه‌‌بندی نیروهای انسانی خود را صورت دهیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: براساس ماده ۲۸ اساسنامه نسبت به پذیرش دانشجو طبق رتبه‌های بالاتر پذیرش صورت می‌گیرد و همکاران ما در ستاد مرکزی و دانشگاه فرهنگیان به دنبال برنامه‌ریزی در این خصوص هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما