شناسهٔ خبر: 15094 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پایتخت 3» بار دیگر به خانه‌ها می‌رود/ «شوخی کردم» مدیری ادامه دارد

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ در آخرین جلسه شورای صدور پروانه نمایش فیلم‌های خانگی و ویدیویی، مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم مجوز نمایش گرفت.

به این ترتیب جدیدترین سری «پایتخت» که در نوروز 93 از شبکه اول سیما پخش شد،‌ با بازی محسن تنابنده،‌ احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر،‌ مهران احمدی و علیرضا خمسه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

در مراسم معرفی برترین‌های نوروز سیما که هفته گذشته برگزار شد، این مجموعه بیشترین جوایز را از آن خود کرد و سیرویس مقدم، کارگردان«پایتخت»، به عنوان بهترین کارگردان معرفی شد.

همچنین نسرین نصرتی و مهران احمدی، بازیگران این سریال به عنوان بهترین بازیگران زن و مرد نقش مکمل مجموعه‌های نمایشی انتخاب شدند.

‌طراح صحنه، طراح و مجری گریم، آهنگساز و محسن تنابنده نیز به عنوان طراح، بازیگردان، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان و بازیگر «پایتخت 3» نیز به عنوان بهترین‌های هر بخش انتخاب و جوایزی را دریافت کردند.

در جلسه شورای صدور پروانه فیلم‌های ویدئویی،‌ پروانه نمایش قسمت‌های 17 و18 سریال «شاهگوش» به تهیه‌کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند و کارگردانی داوود میرباقری و سریال «شوخی کردم» با موضوع «انتقاد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهران مدیری هم صادر شد.

در مجموعه طنز «شاهگوش» فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، احمد مهرانفر و سیروس گرجستانی از جمله بازیگران اصلی هستند. هم‌چنین سید جواد یحیوی مجری برنامه‌های تلویزیونی که حدود پنج سال است از عالم اجرا دور و در تلوزیون ممنوع‌التصویر بود، با بازی در سریال «شاهگوش» بار دیگر به عالم تصویر بازگشته است.به گقته تهیه‌کننده «شاهگوش» این مجموعه شهریورماه به پایان می‌رسد.

«شوخی کردم» مهران مدیری هم که قرار بود چند روز قبل به پایان برسد،‌ از لحاظ موضوع، دارای قسمت‌های مستقل بوده که در هر قسمت بر اساس یک سوژه، نمایش‌های کمدی پخش می‌شود.

مدیری که در ویژه برنامه نوروزی تلویزیون از بازگشت خود به این رسانه در بهار امسال خبر داده بود،‌ پرونده «شوخی کردم» را بسته و اخیرا خبرهایی از ساخت سری جدید «شب‌های برره» به کارگردانی او منتشر شده است.

نظر شما