شناسهٔ خبر: 15112 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برکناری رئیس دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه در پی گم شدن 80 دانشجو

در پی گم شدن 80 دانشجوی دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه در ارتفاعات ماسوله، رئیس دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه برکنار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ در پی برگزاری اردوی علمی آموزشی برای دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه و سهل انگاری مسئولین آن دانشگاه که منجر به گم شدن ۸۰ دانشجو در ارتفاعات ماسوله شد، رئیس دانشگاه پیام نور گیلان به جهت حفظ عوامل رو به رشد سیاست‌های فرهنگی دانشگاه و به منظور پیشگیری از تداوم چنین اتفاقاتی در حوزه فرهنگی از لغو حکم رئیس دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه خبر داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان گیلان رتبه برتر فرهنگی کشور را داراست و در شاخص‌های فرهنگی - آموزشی و پژوهشی جزو ۸ دانشگاه اول کشور بوده و همیشه متعهد به انجام قوانین و ضوابط دانشگاهی و امور شرعی و عرفی جامعه بوده است و تلاش خواهد کرد تا دانشجویان مراکز پیام نور در کنار آموزش‌های علمی از برنامه‌های فرهنگی و فوق برنامه در راستای حفظ شعائر و شئونات اسلامی بهره‌مند شوند.

دکتر رضایی همچنین به برخورد قاطع با رئیس، مسئولین فرهنگی و سایرعوامل برپایی این اردو در مرکز آستانه اشرفیه اشاره کرد و گفت: روسا و مسئولین فرهنگی دانشگاههای پیام نور در سطح استان جهت برگزاری چنین اردوهایی باید مجوزهای لازم را اخذ کنند.

نظر شما