شناسهٔ خبر: 15249 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات در همایش ملی خلیج فارس

کتاب مجموعه مقالات دوجلدی خلیج فارس در مراسم افتتاحیه دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس رونمایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ بابک ارسیا دبیر دهمین همایش ملی علمی ـ پژوهشی خلیج فارس و رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران، گفت: با اعلام فراخوان مقاله دهمین همایش ملی خلیج فارس در محورهای تاریخ و باستان شناسی، ابعاد سیاسی، اجتماعی و حقوقی، گردشگری، فرهنگ، هنر و معماری و جغرافیا و محیط زیست در مجموع تعداد ۶۸۹ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از بین این مقالات ۵۲ مقاله برگزیده در قالب کتاب دوجلدی ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: این همایش با هدف پاسداشت نام و بیان مزیت‌های راهبردی اقتصادی و فرهنگی خلیج فارس با حضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امین­زاده، معاون حقوقی رئیس جمهور، علی وطنی، معاون پژوهشی معاونت فناوری ریاست جمهوری و مسعود شفیعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه­ای برگزار می‌شود و  برخی از اساتید برجسته کشور از جمله نسرین معظمی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

ارسیا ادامه داد: رویکرد این همایش ملی، علمی و پژوهشی در حوزه خلیج فارس است و در دو روز با حضور مقام‌های کشوری و پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار می‌شود.

دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس افزود: پس از آئین افتتاحیه این مراسم پنل‌های تخصصی در پنج محور مقالات ارائه می‌شود.

شایان ذکر است، دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شناساندن و شناسایی بیش از پیش نام و مزیت‌های فرهنگی و اجتماعی خلیج فارس و نیز افزایش روح همکاری جمعی، کشف و شکوفاسازی خلاقیت دانشجویی، توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی  ۹و۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

نظر شما