شناسهٔ خبر: 15339 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سوره مهر با 270 عنوان کتاب به نمایشگاه بیست و هفتم آمده است

بخش کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر با 270 کتاب که نزدیک به 70 عنوان آن چاپ اول است به بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران آمده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، انتشارات سوره مهر با ۲۷۰ عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

"نردبان جهان"، "سفر به جنوب"، "غیر از خدا هیچکس نبود" از محمد رضا سرشار ، "برلبه پرتگاه"، "در ییلاق" نوشته محمد رضا بایرامی، "سنگ اندازان غار کبود" از داوود غفارزادگان، مجموعه طنز "دار و دسته دارعلی" نوشته اکبر صحرایی، مجموعه "قصه فرماندهان" بر اساس زندگی محمد جهان آرا، منصور ستاری، عباس آقایی و ... از جمله کتاب های سوره مهر است.

همچنین مجموعه مفاخر ملی و مذهبی که به زندگی بزرگانی چون ابونصر فارابی، خواجه نصیر الدین طوسی، دکتر محمود حسابی، رئیس علی دلواری، شهید نواب صفوی و ... می پردازد از دیگر آثار انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب است. به نظر می رسد "رفاقت به سبک تانک" و "فرزندان ایرانیم" از داوود امیریان چون سالهای پیش با استقبال مخاطبان روبرو شود.

در غرفه کودک و نوجوان سوره مهر کتاب های گروه سنی بزرگسال چون "دا"، "بابا نظر"، "زندان الرشید" و "گلستان و بوستان سعدی" هم به چشم می خورد.

مجموعه نمایشنامه های آسان که ۳۰  جلد را شامل می شود و به همت حسن دولت آبادی نوشته شده از جمله کتاب های چاپ اولی انتشارات سوره مهر است که در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران در برابر دید مخاطبان قرار گرفته است.

نظر شما