شناسهٔ خبر: 15342 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیوید بکهام نامزد دریافت جایزه کتاب ورزشی بریتانیا شد

دیوید بکهام، اندی موری و رانی او سالیوان از جمله ستارگان ورزشی هستند که برای جوایز امسال کتاب ورزشی بریتانیا رقابت می‌کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ کتاب «دیوید بکهام» نوشته بکهام و «هفتاد و هفت» نوشته موری که هر دو توسط انتشارات هدلاین به چاپ رسیده‌اند در بخش بهترین کتاب طراحی شده سال در مقابل چهار عنوان دیگر به رقابت می پردازند.

کتاب «دویدن» از انتشارات اوراین نوشته رانی او سالیوان بازیکن شناخته شده اسنوکر و «بیگانه» چاپ انتشارات بنتام پرس و نوشته جیمی کانرز ستاره تنیس نیز در میان هشت نامزد جدی فینالیست دریافت جایزه کتاب‌های اتوبیوگرافی/بیوگرافی سال جای دارند.

از جوایز دیگر این رقابت‌ها بخش کمپین مردمی سال است که در این بخش آنا پالی از انتشارات فایبراند فایبر به خاطر تبلیغات عمومی کتاب «قرمز یا مرده» نوشته دیوید پیس؛ لارا لیس و اورلاندو ماوبری از انتشارات هارپرکالینز برای کتاب «مایک تایسون: حقیقت بی چون و چرا» نوشته مایک تایسون؛ کارن گیری و ربکا موندی از انتشارات هادر برای کتاب «زندگینامه من» نوشته الکس فرگوسن؛ لویس کورت از یلو جرزی پرس برای «ژن ورزشی» نوشته دیوید اپستین؛ جولیا موردی از پنگوئن بوکز برای کتاب «من زلاتان هستم» نوشته زلاتان ابراهیموویچ؛ و در نهایت هلن ماکریج از انتشارات سیمون اند شوستر برای کتاب «سکون و سرعت» نوشته دنیس برگکمپ جزو نامزدهای نهایی دریافت آن هستند.

برندگان این جوایز روز چهارشنبه بیست و یکم ماه می در مراسمی که در زمین کریکت لرد لندن به میزبانی جاناتان اگنیو برگزار می شود معرفی خواهند شد. بعد از مشخص شدن اسامی برندگان هر بخش در روز بیست و یکم ماه می، برای هر یک از آن ها در رسانه‌ها تبلیغ می شود و با اطلاع رسانی عمومی، مردم می توانند به صورت آنلاین برای انتخاب برنده نهایی کتاب سال ورزشی بریتانیا از میان برندگان چندگانه رای بدهند.

کتاب بکهام با عنوان «دیوید بکهام» در آخرین روز پاییز سال پیش منتشر شد و او با حضور در پیکادلی لندن کتابش را برای ۵۰۰ نفر از افراید که صف کشیده بودند، امضا کرد. همه درآمد حاصل از فروش این کتاب به سود انجمن‌ های خیریه هزینه می‌شود.

نظر شما