شناسهٔ خبر: 15371 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«هفت ترانه» از روی عرشه ناو جماران به روی آنتن می‌رود

برنامه «هفت ترانه» امروز ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز ملی خلیج فارس از روی عرشه ناو جماران به روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس، به مناسبت روز ملی خلیج فارس؛ برنامه زنده و شبانه هفت ترانه شبکه شما امروز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و از روی عرشه ناو جماران مستقر در ناوگان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

برنامه هفت ترانه شبکه شما این هفته بمناسبت تقارن با روز ملی خلیج فارس با مشارکت و همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن می رود.

شبکه سراسری شما در رویکرد جدیدی به منظور ارائه برنامه ای جذاب و تأثیرگذار برای معرفی زیست بوم فرهنگی استان ها و معرفی نغمه ها و آواهای سنتی و محلی شهر ها و استان های مختلف ایران به شکلی مؤثر در رسانه و همچنین نمایش اقتدار نیروی دریایی ارتش کشورمان در برقراری و حفظ آرامش در آب های نیلگون این خلیج همیشگی فارس از شبکه شما، این برنامه را با سبکی نوین به روی آنتن برده و این زیبایی ها و اقتدار را به تصویر خواهد کشید.

در هفت ترانه ۱۱ اردیبهشت با توجه به مناسبتی بودن از خوانندگان محلی استان در برنامه حضور دارند و بطور زنده موسیقی های خود را اجرا می نمایند، گفتنی است اجرای هفت ترانه ۱۱ اردیبهشت نیز توسط مجری استانی سیمای خلیج فارس انجام خواهد شد.

هفت ترانه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

نظر شما