شناسهٔ خبر: 15447 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انیمیشن «رستم و سهراب» در نمایشگاه کتاب رونمایی شد

به بهانه آشنایی مخاطبان به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با شخصیت‌های زیبای فیلم انیمیشن «رستم و سهراب» تیزر آن در نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ «رستم و سهراب» نام اولین انیمیشن سینمایی ایران است که قبل از اکران عمومی به دلیل کیفیت بالا توانست مورد توجه شرکت خارجی قرارگیرد و رایت جهانی‌اش به فروش رفت.

انیمیشن «رستم و سهراب» بر اساس اشعار فردوسی؛ شاعر بزرگ ایرانی تولید شده است. تیزر این فیلم در سالن کودکان و نوجوانان غرفه نشر «مهاجر» سالن ۲۲ رونمایی شده است و توانسته توجه بسیاری از خانواده‌های بازدید کننده و کودکان و نوجوانان را به خود جلب نماید. تیزر این فیلم سینمایی به معرفی شخصیت‌های جذاب داستان فیلم از جمله رستم، سهراب، کیکاوس، تهمینه، افراسیاب، هومان می‌پردازد و بخشی از نبرد رستم و سهراب را به نمایش می‌گذارد که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

«رستم و سهراب» اولین انیمیشن ایرانی است که با هدف جلب مخاطبان بین المللی طرح ریزی و تولید شده است، این فیلم با تکنیک سه بعدی کامپیوتری و به زبان فارسی و انگلیسی ساخته شده و از موسیقی ساخته شده در آکادمی موسیقی موتزارت ونکور بهره می‌برد. انیمیشن «رستم و سهراب» ظرف ۶ سال آماده شد و مورد ستایش محافل مختلف هنری و تجاری در عرصه فیلم و انیمیشن جهان قرار گرفت. این فیلم قرار است در شهریورماه در سطح سینماهای کشور به روی پرده برود.

نظر شما