شناسهٔ خبر: 15459 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نیما کرمی: مؤدبانه طنازی می‌کنیم

نیما کرمی که به عنوان مجری برنامه ترکیبی «صبحی دیگر» در میان برترین‌های نوروزی تلویزیون بود از طنازی‌های مودبانه خود و دیگر مجری برنامه و تلاش برای برخورد صادقانه با مردم به عنوان نقاط قوت برنامه نام برد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ نیما کرمی مجری برنامه «صبحی دیگر» درباره اجرای این برنامه اظهار کرد: خدا را شاکرم که برنامه «صبحی دیگر» طی چهار سال گذشته با اقبال عموم روبرو شده و هم کارشناسان و هم مردم دیدگاه مشترکی درباره این برنامه دارند.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند چه چیزی به موفقیت این برنامه انجامیده است؟ گفت: در این برنامه ایده جدیدی نداشتیم بلکه سعی کردیم با ساختار نو و استفاده به جا از موسیقی‌های پاپ، سنتی و  قومی و بهره‌گیری از کارشناسان به صورت کاربردی و ملموس با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم.

کرمی تأکید کرد: همچنین از نقاط قوت این برنامه صبحگاهی می‌توان به صداقت، ارتباط قوی و حمایت دو مجری و طنازی‌های مودبانه در برنامه اشاره کرد.

نیما کرمی در کنار همسرش

این مجری یادآور شد: سبک اجرا باید در هر برنامه‌ای متفاوت باشد و یک مجری هنگام اجرای یک برنامه بهتر است با مخاطب صادق باشد.

وی تصریح کرد: مخاطبان کاملا تیزهوش و فهیم هستند و در نهایت اگر یک مجری بخواهد در حین اجرای برنامه نقش بازی کند، تماشاچی با او ارتباط برقرار نمی‌کند.

کرمی درباره ارزیابی خود از برنامه‌ها و سریال‌های نوروز ۹۳ گفت: سریال «پایتخت» یکی از متفاوت‌ترین مجموعه‌های نوروزی سیما بوده و برنامه سال تحویل «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی یکی از برنامه‌های مورد علاقه من بود زیرا احسان علیخانی با برخورداری از تیزهوشی منحصر به فرد خود توانست مخاطبان بسیار زیادی را به این برنامه جذب کند.

برچسب‌ها:

نظر شما