شناسهٔ خبر: 15575 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

يكصد و بيست و نهمين گردهمايی مراكز پژوهشی وزارت علوم برگزار می‎شود

يكصد و بيست و نهمين گردهمايی ادواری معاونين اداری و مالی مراكز پژوهشی وزارت علوم در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‎شود.

فرهنگ امروز: يكصد و بيست و نهمين گردهمايي ادواري معاونين اداري و مالي مراكز پژوهشي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فنّاوري روز چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار مي شود.

دكتر عبداله توكّلي معاون توسعه مديريت و منابع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اعلان اين خبر افزود: بررسي موارد مختلفي از جمله آيين نامه هاي چهارگانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فنآوری (آیین‌نامه سازماندهی و تشکیلات، آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی و آیین‌نامه مالی و معاملاتی) با تأكيد بر بررسی آيين‌نامه استخدامي اعضاي غير هيأت علمي در دستور كار اين دوره از گردهمايي معاونين اداري و مالي قرار دارد.
دكتر توكّلي همچنين افزود: علاوه بر معاونين مراكز پژوهشي، مديركل برنامه‌ريزي، بودجه و تشكيلات وزارت علوم‌، تحقيقات و فنّاوري و معاون بودجه امور آموزشي فرهنگي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري هم در اين گردهمايي حضور دارند.

نظر شما