شناسهٔ خبر: 15584 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی سلسله نشست‌های تعاملی سازمان تبلیغات و نهادهای آموزشی

مدیرکل برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان در راستای رسیدن به اهداف منویات رهبری معظم سلسله نشست‌های تعاملی را با دیگر نهادها و سازمان‌های آموزشی برنامه‌ریزی کرده و در حال اجرایی کردن آنها است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی دارابی، مدیرکل برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: پرداختن به منویات و مطالبات رهبری از اصلی‌ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رسیدن به اهداف منویات رهبری معظم سلسله نشست‌های تعاملی را با دیگر نهادها و سازمان‌های آموزشی برنامه‌ریزی و در حال اجرایی کردن آنها است و سعی خواهد شد بر آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه بویژه شبکه تبلیغی کشور افزوده شود.

ایجاد عزم ملی برای حرکت به سوی تمدن بزرگ اسلامی

حجت‌الاسلام دارابی عنوان کرد: ایجاد عزم ملی برای حرکت به سوی تمدن بزرگ اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت، از مهم‌ترین اهداف نشست‌های هم‌افزایی است که با معاونت‌های نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی بر نشر و گسترش منویات مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: نهادهای دولتی و غیر دولتی باید راهبردهای ویژه‌ای را برای تحقق منویات رهبری طراحی و در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی همه اقشار جامعه طبق فرمایشات رهبری تلاش کنند.

وی شناساندن شخصیت، افکار، راهبری‌ها و همچنین منویات رهبری را راهی مناسب برای  رفع  شبهات بین جامعه که از سوی دشمنان طراحی شده دانست و گفت: بالابردن سطح بینش و دانش گروه‌های هدف دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی تبلیغات اسلامی نیازمند اجرای برنامه‌های مدون آموزشی است که در سراسر کشور مسئول امور تبلیغی موضوعات دینی و مذهبی هستند.

حجت‌الاسلام دارابی در پایان یادآور شد: در این نشست‌های هم‌افزایی که با نهادهای مختلف برگزار می‌شود محصولات و ماحصل فعالیت‌های تبلیغی دینی به شکل تولید محتوای خاص متناسب با نیازهای جامعه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما