شناسهٔ خبر: 15637 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از نخستین پوستر رسمی فیلم نولان

روز گذشته از نخستین پوستر رسمی فیلم جدید کریستوفر نولان رونمایی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ روز گذشته از نخستین تیزر پوستر رسمی فیلم جدید کریستوفر نولان رونمایی شد. این پوستر جذاب که به عقیده بسیاری، راه رسیدن به فضا را نشان می دهد با یک شعار هیجان انگیز تر تکمیل شده است: «بشریت روی زمین به دنیا آمده. ولی این به معنی مردن در اینجا نیست.» 

این پوستر در حالی رونمایی می شود که هفته آینده و با اکران فیلم گودزیلا بالاخره از تریلر «در میان ستارگان» هم رونمایی خواهد شد. در ابتدای هفته بازدید کنندگان موزه هوا و فضای مشهور اسمیتسونیان وقتی برای دیدن فیلم علمی موزه به سالن سینمای آن رفته اند به شدت سورپرایز شده اند چرا که این تریلر برای نخستین بار در این سینما پخش شده است. بدیهی است که پخش عمومی آن به احتمال قریب به یقین به هفته آینده موکول خواهد شد. همین طور مسئولان اسمیتسونیان گفته اند که علاقه دارند تا در زمان اکران عمومی «در میان ستارگان» که از ۷ نوامبر ۲۰۱۴ آغاز می شود، فیلم تازه علمی- تخیلی نولان را در موزه شان اکران کنند. 

«در میان ستارگان» جدید ترین فیلم کریستوفر نولان است. وی پیش از این آثار مشهوری چون سه گانه شوالیه تاریکی و تلقین را هم کارگردانی کرده است. در فیلم جدید او متیو مک کانهی، انه هاته وی، جسیکا چستین، مت دیمون، کیسی افلک، مایکل کین و... بازی می کنند.

نظر شما