شناسهٔ خبر: 15690 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین تله فیلم «شبکه قرآن و معارف سیما» در دومین ماه سال 93 کلید خورد

تله فیلم «بار دیگر بنگر» با توکل،دستگیری و عبرت آموزی می آید . این تله فیلم،کاری از گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیما است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ ساخت تله فیلم "بار دیگر بنگر "با حضور عوامل تهیه کننده،کارگردان و با حضور عوامل این تله فیلم کلید خورد.  
"بار دیگر بنگر"داستان جوانی را روایت می کند که از همه چیز ناراضی است و متوجه می شود که یکی از دوستانش او را فریب داده است و باعث صدمه دیدن به دوستش می شود.و به گمان اینکه باعث قتل دوستش شده تهران را ترک می کند و....  
لوکیشن تله فیلم در شهرهای تهران و کرمانشاه فیلمبرداری می شود و سه عنصر توکل به خداوند،دستگیری از مردم فقیرو عبرت آموزی در این تله فیلم نقش اساسی دارد. 
در این فیلم مهدی سلوکی،مهدی صبایی،حسین سحرخیز،زهره حمیدی ،ابوالفضل ملک نیا،احسان کارآموز و فاطمه سلیمانی به ایفای نقش می پردازند.  
شایان ذکر است؛ تله فیلم "باردیگر بنگر"کاری از گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که به تهیه کنندگی فهیمه سلیمانی و سید محسن میر حسینی در ۹۰ دقیقه جهت پخش از شبکه قرآن و معارف سیما تولید می شود.

نظر شما