شناسهٔ خبر: 15724 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از کتاب‌های عطار نیشابوری در غرفه آستان قدس رضوی

مراسم رونمایی از ۶ کتاب انتشارات «به‌نشر» با حضور جواد محمدزاده، مدیرعامل این انتشارات در غرفه آستان قدس رضوی واقع در شبستان مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ راسم رونمایی از ۶ کتاب انتشارات «به‌نشر» با حضور جواد محمدزاده، مدیرعامل این انتشارات در غرفه آستان قدس رضوی واقع در شبستان مصلی تهران برگزار شد.

در ااین مراسم از ۶ کتاب، دیوان کامل اشعار عطار، گزیده‌ای از منطق الطیر، گزیده‌ای از الهی‌نامه، گزیده‌ای از مصیبت نامه، گزیده‌ای از تذکره الاولیا و گزیده‌ای از  اسرارنامه رونمایی شد. این آثار به همت رضا اشرف‌زاده، استاد دانشگاه  آزاد مشهد گردآوری شده است.

محمدزاده در این مراسم با اشاره به حضور پررنگ آستان قدس رضوی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: در این دوره آستان قدس با داشتن ۲۴۰ متر غرفه بیش از ۲۵۰۰ اثر را در نمایشگاه ارائه داده است.

وی همچنین با اشاره به تیراژ ۲۰ میلیونی آثار آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: آستان قدس در هر ۲۷ دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته است. در همه این ۲۷ دوره از آستان قدس تقدیر شده است. در دوسال گذشته نیز این انتشارات به عنوان ناشر برگزیده معرفی شده است.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر یا تاکید بر اینکه این انتشارات با ۲۰۰ نویسنده و ۱۰۰ تصویرگر ارتباط دارد به برخی از آمار نشر در این انتشارات اشاره کرد: این انتشارات به صورت کیفی وارد حوزه کودک شده است.

محمدزاده در مورد سیاست‌های نشر این انتشارات نیز خاطرنشان کرد: از سال ۹۰ این انتشارات بطور جدی به اثر آفرینی متناسب با نیاز مخاطبان روی آورد و به همین منظور برای ارتباط مخاطبان و مولفان شبکه سازی کرد.

نظر شما